H ιδιοκτησία ενός AC Cobra ήταν συνυφασμένη με τον συνδυασμό ενός πληθωρικού coupe/roadster με σαφείς επιρροές από το παρελθόν και σπορ πληθωρικότητα στην σχεδίαση, με έναν αμερικανικής προέλευσης V8. Πλέον η AC κάνει ένα ακόμα βήμα από την αναβίωση της έκδοσης GT το 2023, αποφασίζοντας να εντάξει στις επιλογές του βρετανικού sportscar ένα νέο μικρότερο κινητήρα ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από το 2026.
Αν και προς το παρόν δεν δίνει πολλές πληροφορίες για το νέο σύνολο, χαρακτηρίζοντάς τον μόνο ως ένα «υψηλών επιδόσεων δίλιτρο κινητήρα», αν και προφανώς πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο turbo κινητήρα. Σε ό,τι αφορά την ισχύ του αυτή αναμένεται να διαμορφωθεί σε έως 395 ίππους.
«Συνεργαστήκαμε με μια ηγετική παγκόσμια δύναμη σε ό,τι αφορά τα υβριδικά σύνολα όσο και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η AC θα εξελίξει περαιτέρω τον κινητήρα προκειμένου να ταιριάξει τα χαρακτηριστικά του με τις δυνατότητες της πλατφόρμας που φιλοξενεί το GT», αναφέρει η εταιρεία στην σχετική ανακοίνωσή της. Σε κάθε περίπτωση όπως ισχύει και για τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του μοντέλου ο νέος κινητήρας θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ή μηχανικό έξι σχέσεων.
Αυτό που πρέπει επίσης να θεωρείται δεδομένο είναι ότι οι εκδόσεις με το δίλιτρο κινητήρα που θα είναι περισσότερες από μία θα έχουν σημαντικά μικρότερο βάρος από τον 1,5 τόνο των εκδόσεων με τον V8 κινητήρα. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι το πλαίσιο του AC Cobra GT το οποίο αποτελείται από ανθρακόνημα και αλουμίνιο προκειμένου να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της βρετανικής φίρμας σε όρους επιδόσεων όσο και με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας της.
Περιορισμένες αλλαγές έχουν υλοποιηθεί και στην εξωτερική εμφάνιση των νέων εκδόσεων που «παραλαμβάνουν» μια ελαφρώς παραλλαγμένη γρίλια. Εκεί όπου δεν θα υπάρξουν μεταβολές είναι στο εσωτερικό όπου αναμένεται ο οβάλ λογικής πίνακας με τα αναλογικά όργανα, το σύγχρονο τιμόνι με ενσωματωμένο αερόσακο και bucket καθίσματα από ανθρακόνημα.
«Το να προσφέρουμε στους πελάτες μια ευρύτερη γκάμα επιλογών σε ό,τι αφορά τους κινητήρες θα διευρύνει την απήχηση του sporstcar και ταυτόχρονα θα μας δώσει πρόσβαση σε αγορές με υψηλή φορολογία σε υψηλού κυβισμού κινητήρες», δήλωσε ο επικεφαλής της AC Cars, David Conza, αιτιολογώντας το σκεπτικό πίσω από την συγκεκριμένη απόφαση.