H κινεζική φίρμα αποκαλύπτει το μοντέλο που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της, προσβλέποντας να φέρει σε δύσκολη θέση τους premium γερμανούς κατασκευαστές.
Το ET9 όπως ονομάζεται θα διατεθεί αρχικά στην Κίνα σε τιμή που ξεκινά από τα 85.000 ευρώ και φτάνει έως 108.000 ευρώ με την εισαγωγική First Edition η οποία θα κατασκευαστεί σε 999 μονάδες και έχει ήδη εξαντληθεί σε χρόνο ρεκόρ 24 ωρών.
Στο προκείμενο, το ET9 παίρνει έχει την μορφή ενός coupe SUV με πληθωρικές διαστάσεις που διαμορφώνονται σε 5,324 μέτρα μήκος, 2,016 μ. πλάτος κάτι που σημαίνει ότι είναι φαρδύτερο από μια Mercedes EQS αλλά μικρότερου μήκους σε σχέση με την BMW i7.
Ταυτόχρονα το περιορισμένο ύψος των 1,62 μέτρων χάρη στην δυναμική χάραξη της οροφής συνδυαστικά με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τους μεγάλους τροχούς των 23 ιντσών με ελαστικά της Pirelli, του προσδίδουν μια ιδιαίτερα δυναμική όσο και επιβλητική εμφάνιση.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, οι λεπτομέρειες ακολουθούν το γνώριμο ύφος των υπόλοιπων μοντέλων της Nio με τα εξαιρετικά λεπτά, οριζόντια LED φωτιστικά σώματα στα άκρα του στρογγυλεμένου καπό και τις καθαρές γραμμές στον προφυλακτήρα. Στο πίσω τμήμα δεσπόζει η οριζόντια λωρίδα LED και μια ανάλογη γεωμετρία που μιμείται την όψη του.
Αφετηρία για το νέο μοντέλο αποτελεί η πλατφόρμα NT 3.0 η οποία ενσωματώνει κύκλωμα φόρτισης 900V. Η πλατφόρμα φιλοξενεί μπαταρία 100 kWh που υπόσχεται αυτονομία 650 χλμ. βάσει του πιο ευνοϊκού κινεζικού πρωτοκόλλου δοκιμών. Το κύκλωμα των 900V υπόσχεται αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ φόρτισης έως 600 kW κάτι που σημαίνει ότι 5 λεπτά φόρτισης αρκούν για διαδρομές έως και περίπου 255 χλμ.
Εκτός από την «υπεροχή» που του εξασφαλίζουν τα παραπάνω μεγέθη, το ET9 επωφελείται από το σύστημα Skyride σε ό,τι αφορά το πλαίσιο. Αυτό συνεπάγεται την παρουσία ενεργής ανεξάρτητης υδραυλικής ανάρτησης η οποία παραμετροποιεί τις ρυθμίσεις της σε ότι αφορά τον βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς, σε millisecond, αναλόγως και τα δεδομένα που συλλέγονται από τα συστήματα επιτήρησης.
Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει η παρουσία συστήματος τετραδιεύθυνσης το οποίο αναμένεται να έχει ευεργετική επίδραση στους ελιγμούς, ιδίως σε αστικές συνθήκες με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μεταξόνιο 3,25 μέτρων.
Για την πλέον «πολυτελή» αξιοποίηση του παραπάνω μεγέθους η Nio έχει επιλέξει για το ET9 μια τετραθέσια διάταξη. Ο θάλαμος χωρίζεται από την μήκους 2,15 μέτρων Executive Bridge και η οποία αντικατοπτρίζεται και στην πανοραμική ηλιοροφή που φέρει ένα αντίστοιχο στοιχείο στο κέντρο της.
Τις περγαμηνές της πολυτέλειας καλείται να υπερασπιστεί και το ψηφιακό οπλοστάσιο του μοντέλου το οποίο αποτελείται μια οθόνη που τοποθετείται στο βάθος του ταμπλό και εκτείνεται σε όλο το μήκος του σε συνδυασμό με μια οθόνη 15,6 ιντσών για το infotainment. To παζλ συμπληρώνει ένα Head-up Display, δύο οθόνες για τους πίσω επιβαίνοντες και φυσικά μια σειρά από λειτουργίες όπως αυτή του μασάζ για τα πίσω καθίσματα τα οποία επίσης διαθέτουν δυνατότητα ανάκλισης 135 μοιρών σε συνδυασμό με ενισχυμένη ηχομόνωση.
Το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 461 ίππων το οποίο εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα.