Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου κυκλοφορεί με το ΒΗΜΑ η Εφημερίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ΟΠΑ News.

Στις σελίδες της θα διαβάσουμε άρθρα και στοιχεία για τον πληθωρισμό, την ακρίβεια και την συμπεριφορά καταναλωτή.

Αναλυτικά:

  • Η πραγματική οικονομία και η καθημερινότητα των καταναλωτών
  • Η επανεμφάνιση του πληθωρισμού και οι ιδιαιτερότητες της Ελλάδας. Παράγοντες αλληλεπίδρασης με τη Μεταποίηση
  • Οι Τιμές στα Σούπερ Μάρκετ: Διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα, πληθωρισμός, εποχιακές διακυμάνσεις, κλιματική κρίση
  • Οι καταναλωτές στη μέγγενη της ακρίβειας: ακρίβεια, η κοινωνική φτώχεια, η στεγαστική κρίση
  • Το πολυπαραγοντικό πρόβλημα του πληθωρισμού και τρόποι αντιμετώπισης του
  • Επιδράσεις του πληθωρισμού στην καταναλωτική συμπεριφορά

Την επιμέλεια του αφιερώματος έχει ο Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και Διευθυντής ΠΜΣ στην Αναλυτική Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Γράφουν ακόμη οι: Κώστας Θέος, Γενικός Διευθυντής στην «Ελληνική Παραγωγή-Συμβούλιο Βιομηχανιών για την Ανάπτυξη», Κωνσταντίνος Μπακούλας, Αντιπροέδρος Λειτουργιών, Λύσεων και Καινοτομίας της Circana, Απόστολος Ραυτόπουλος, Προέδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, Νίκος Βέττας, Γενικός Διευθυντής του ΙΟΒΕ, Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Καθηγητής του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Χαράλαμπος Σαριδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

ΟΠΑ News – H εφημερίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Μαζί με το ΒΗΜΑ, την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου