Mercedes-AMG PureSpeed: Νέο είδος

Η Mercedes εγκαινιάζει μια νέα hi-end σειρά μοντέλων με ένα εξωτικό roadster

H γερμανική φίρμα εγκαινιάζει μια νέα υψηλών προδιαγραφών σειρά bespoke μοντέλων, ονόματι Mythos, δίνοντας από τον τελευταίο αγώνα της F1 στο Abu Dhabi μια πρόγευση από την εξωτική AMG PureSpeed.

Αν η σιλουέτα της ξυπνά συνειρμούς είναι γιατί αφετηρία για το εντυπωσιακό roadster αποτελεί η SL 63 η οποία όμως στην προκειμένη εκδοχή έχει στερηθεί το κλασικό παρμπρίζ προς όφελος μιας νέας κατασκευής που αντλεί την τεχνολογική και κατασκευαστική της έμπνευση από τα halo των μονοθεσίων της F1.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το μοντέλο απευθύνεται σε λίγους και συγκεκριμένα σε 250 υποψήφιους ιδιοκτήτες χωρίς προς το παρόν η Mercedes να έχει αποκαλύψει το τίμημα που θα χρειαστεί να καταβάλουν.

Το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο της κατασκευής είναι το σωληνωτό halo από χάλυβα που συναρμόζεται στο πλαίσιο του αυτοκινήτου προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στην απευκταία περίπτωση περιστροφής και συνδυάζεται με δύο roll-hoops. Την απουσία παρμπρίζ υποκαθιστά μια μικρή γυάλινη επιφάνεια που αναλαμβάνει να κρατήσει εν μέρει προστατευμένο το ταμπλό.

Πλην των παραπάνω η AMG PureSpeed υιοθετεί μια σειρά από αεροδυναμικές αναβαθμίσεις από ενεργά και μη στοιχεία. Κάτω από το ρύγχος του roadster βρίσκεται ένα ενεργό πτερύγιο που συνδυαστικά και με την ενεργή πίσω πτέρυγα συμβάλλει στην παραγωγή κάθετης δύναμης που θα κρατήσει την PureSpeed «κολλημένη» στην άσφαλτο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Την αεροδυναμική αναβάθμιση συμπληρώνει ο πλήρης ανασχεδιασμός του κάτω τμήματος στα πρότυπα της AMG GT 63 Pro, ο οποίος συμβάλλει στην καλύτερη ψύξη των φρένων.

Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το ρύγχος του μοντέλου το οποίο εγκαταλείπει το μοτίβο Panamericana για την γρίλια προς όφελος μιας τοποθετημένης χαμηλότερα εισαγωγής αέρα που φέρει το λογότυπο της AMG ενώ ακόμα χαμηλότερα παρεπιδημεί ένα splitter από ανθρακόνημα.

Το παζλ συμπληρώνουν πλήρως ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και πλευρικά τμήματα καθώς και ένα σετ από ειδικά σχεδιασμένους για την περίσταση τροχούς 21 ιντσών. Οι τελευταίοι είναι σφυρήλατοι και έχουν σχεδιαστεί επίσης με αεροδυναμικό σκεπτικό ενώ ευνοούν και την καλύτερη ψύξη των carbon κεραμικών φρένων που αυτονόητα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.

Στα ενδότερα η AMG επέλεξε μια διχρωμία από λευκό και μαύρο δέρμα Nappa το οποίο ντύνει τα bucket καθίσματα ενώ στην κορυφή του ταμπλό δεσπόζει ένας αναλογικός χρονογράφος IWC. Η διχρωμία του αμαξώματος σε κόκκινο μαύρο είναι αυτό που επέλεξε η AMG για τις πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου διευκρινίζοντας ωστόσο ότι θα υπάρχουν πολλαπλές επιλογές.

Σε τεχνολογικό επίπεδο η PureSpeed μοιράζεται πολλά κοινά με την SL 63 κάτι που σημαίνει ότι τον ρόλο του κινητήρα αναλαμβάνει ο V8 των 4,0 λίτρων των 585 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων διπλού συμπλέκτη που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η PureSpeed υιοθετεί μια ενεργή ανάρτηση η οποία αναλαμβάνει να αντισταθμίζει τις κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση καθώς και σύστημα τετραδιεύθυνσης που ενισχύει την ευελιξία της. Σε επίπεδο επιδόσεων η PureSpeed υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 313 χλμ./ώρα.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.