Μετά το KIA EV9 GT που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Los Angeles, η κορεατική φίρμα εφαρμόζει τις ίδιες αναβαθμίσεις και στην ισχυρότερη εκδοχή του EV6 με τα διακριτικά GT που με τη σειρά του «δανείζεται» τεχνολογία από το νεότερο και εξωτικό Hyundai Ioniq 5.
Ξεκινώντας από το ηλεκτρικό δικινητήριο σύνολο, το EV6 GT αυξάνει την ισχύ του από 585 ίππους και 740 Nm ροπής σε 650 ίππους και 770 Nm ροπής, απόδοση που είναι διαθέσιμη στο σύνολό της με την ενεργοποίηση του προγράμματος GT. Υπό κανονικές συνθήκες και με την επιλογή κάποιου πιο «ταπεινού» προγράμματος οδήγησης το ανανεωμένο EV6 GT αποδίδει 601 ίππους και 740 Nm ροπής.
Παρά την αύξηση ισχύος το EV6 GT εξακολουθεί να εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, μέγεθος καταιγιστικό αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο και το οποίο εξασφαλίζει και την απαραίτητη «απόσταση» από το Hyundai Ioniq 5 που ολοκληρώνει το sprint των «0-100» σε 3,5 δευτερόλεπτα.
Πλην της αύξησης στην ισχύ το EV6 GT υιοθετεί το σύστημα προσομοίωσης αλλαγής σχέσεων «Virtual Gear Shift» που εφοδιάζει και το Ioniq 5 και το οποίο εξασφαλίζει μια πιο συμμετοχική εμπειρία αλλά και μια αίσθηση που προσιδιάζει στις αλλαγές σχέσεων που προσφέρει ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο.
Τις αναβαθμίσεις συμπληρώνει ένα ηχητικό σύστημα που φροντίζει να γεμίζει τον θάλαμο επιβατών με τεχνητούς ήχους που προσομοιάζουν σε κινητήρα βενζίνης και αυτονόητα προσαρμόζονται στις εντολές του οδηγού τόσο σε ό,τι αφορά την πίεση του δεξιού πεντάλ όσο και τις αλλαγές των σχέσεων συνδυαστικά με το παραπάνω σύστημα. Για όποιον πάντως τα παραπάνω συστήματα αποτελούν περιττή πολυτέλεια ή δεν ενδείκνυνται για την καθημερινότητα, δίνεται η δυνατότητα απενεργοποίησής τους.
Τις προδιαγραφές του EV6 GT εξακολουθεί να συμπληρώνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ρυθμιζόμενη ανάρτηση η οποία ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες παραμένει λιγότερο σκληροπυρηνική σε ρυθμίσεις σε σχέση με το Ioniq 5.
Σε επίπεδο μπαταρίας, το EV6 GT παραλαμβάνει τις συστοιχίες των 84 kWh οι οποίες αναμένεται να έχουν ευεργετική επίδραση στην αυτονομία των 423 χλμ. αν και προς το παρόν η KIA δεν δημοσιοποιεί τα σχετικά στοιχεία. Βελτιωμένη είναι και η ταχύτητα φόρτισης καθώς το EV6 GT υπόσχεται αναπλήρωση ενέργειας από το 10-80% σε 18 λεπτά με την συνδρομή ταχυφορτιστή DC.
Σε αισθητικό επίπεδο το EV6 GT μιμείται τις αλλαγές που υιοθέτησε νωρίτερα μέσα στην χρονιά το «απλό» EV6 συμπεριλαμβανομένου του μοτίβου «Star Map» για τα φώτα ημέρας που συνδυάζεται με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και νέου σχεδιασμού τροχούς.
Στον θάλαμο επιβατών ξεχωρίζει το τριάκτινο τιμόνι αλλά και η νεότερη εκδοχή infotainment της KIA σε επίπεδο λογισμικού. Την εικόνα συμπληρώνουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και ψυχόμενα bucket καθίσματα ενώ έχουν προστεθεί σύστημα απομακρυσμένου κλειδώματος/ξεκλειδώματος, σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας αλλά και κάμερες στο ταμπλό.