H Genesis είναι περισσότερο γνωστή ως το πολυτελές σκέλος του ομίλου Hyundai μην διεκδικώντας μέχρι στιγμής αγωνιστικές δάφνες. Αυτό ωστόσο πρόκειται να αλλάξει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) με την Genesis να παρουσιάζει το αγωνιστικό μοντέλο GMR-001 με το οποίο φιλοδοξεί να διεκδικήσει την νίκη έναντι των ιερών τεράτων που διαγωνίζονται στον θεσμό.
Ξεκινώντας από την ονομασία του το GMR αποτελεί αρκτικόλεξο της Genesis Magma Racing, της εργοστασιακής ομάδας που θα αναλάβει να το «τρέξει» ενώ ο αριθμός 001 σηματοδοτεί απλά την πρώτη φορά που η Genesis καταπιάνεται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σύμφωνα με τις συστάσεις το GMR-001 συμβαδίζει με τις προδιαγραφές LMDh (Le Mans Daytona h) αξιοποιώντας ένα πλαίσιο του γάλλου κατασκευαστή Oreca ο οποίος σημειωτέον είναι και ο προμηθευτής του πλαισίου του hypercar της Alpine στο Le Mans.
Προς το παρόν η κορεατική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για το κινητήριο σύνολο και η αλήθεια είναι ότι στην κατηγορία Hypercar στην οποία θα διαγωνιστεί το GMR-001 προσφέρει πολλαπλές επιλογές. Για παράδειγμα, Alpine, Ferrari και Toyota προτίμησαν τους V6 για την φετινή σεζόν ενώ BMW, Cadillac και Lamborghini V8. Η Aston Martin πάλι έχει ανακοινώσει έναν ατμοσφαιρικό V12 για το επόμενο αγωνιστικό της.
Όποια και αν είναι η επιλογή του κινητήρα, το δεδομένο είναι ότι η Genesis θα το συνδυάσει με υβριδική τεχνολογία όπως προδίδει και η παρουσία του γράμματος “h” στις προδιαγραφές LMDh, ενώ το όριο ισχύος του κινητήριου συνόλου διαμορφώνεται σε 707 ίππους, με τους 68 από αυτούς να προέρχονται από την ηλεκτρική πτυχή του συνόλου. Ως γνωστόν υπάρχει και ελάχιστο όριο βάρους το οποίο διαμορφώνεται σε 1.030 κιλά.
Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση η Genesis δεν παρέκκλινε ριζικά από την συνήθη σχεδιαστική οδό της κατηγορίας Hypercar υιοθετώντας μια μεγάλη αεροδυναμική πτέρυγα σε συνδυασμό με έναν επιβλητικό αεροδυναμικό διαχύτη ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα shark fin πίσω από τον χώρο του cockpit. Στα ιδιαίτερα στοιχεία του συγκαταλέγονται τα διπλά οριζόντια φωτιστικά σώματα που διατρέχουν όλα τα πλευρικά τμήματα του αυτοκινήτου.
Η Genesis έχει ήδη «κλείσει» τους Andre Lotterer, τρείς φορές νικητής στο Le Mans και τον Pipo Derani, δύο φορές πρωταθλητή στο IMSA και πρώην οδηγό της Cadillac στο πρωτάθλημα αντοχής.