Αν επισκεφθεί κάποιος το γκαράζ της Βουλής, αφού περάσει όλα τα συστήματα ασφαλείας, όπως έλεγχος για εκρηκτικό μηχανισμό κάτω από το αυτοκίνητο και ηλεκτρονική κάρτα εισόδου, τότε θα διαπιστώσει ότι δεν βρίσκεται σε κάποιο υπόγειο γκαράζ, αλλά σε μια έκθεση πολυτελών πανάκριβων αυτοκινήτων. Θηριώδη τζιπ, τελευταίας τεχνολογίας Μερσεντές, ηλεκτρικά αυτοκίνητα (των οποίων ο τύπος τους δεν έχει καν κυκλοφορήσει από κοινούς θνητούς στους αθηναϊκούς δρόμους), ακόμα και σπορ αυτοκίνητα (όπως μια SLK και παλαιότερα μία Πόρσε).

Από τις αμερικανικές τεράστιες μαύρες Buick που κληρονόμησαν οι πολιτικοί από την Χούντα, με τις οποίες δεν μπορούσαν οι πρώτοι υπουργοί της μεταπολίτευσης να περάσουν από στενούς δρόμους, φτάσαμε στα Range Rover. Είναι εκπληκτικό πόσα Range Rover υπάρχουν στο Υπουργικό Συμβούλιο, στο Μέγαρο Μαξίμου, στη Βουλή ακόμα και στο Προεδρικό Μέγαρο. Σύμφωνα με τον Βηματοδότη, τα περισσότερα χρησιμοποιούνται και για οχήματα ασφαλείας ή συνοδείας VIP προσώπων. Θα πείτε τέτοια προτίμηση υπάρχει σε όλα αυτά τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα; Αλήθεια γιατί; Μήπως είδαν ότι τα χρησιμοποιεί η βρετανική βασιλική οικογένεια; Ή η πριγκίπισσα του Μονακό; Και θέλουν να έχουν κάτι από την… λάμψη τους;

Ρώτησα πόσα ξοδεύονται από τον κρατικό μηχανισμό για την αγορά τέτοιων οχημάτων και η απάντηση που μου έδωσαν πραγματικά σοκάρει: Προέρχονται από κατασχέσεις εγκληματικών πράξεων. Δηλαδή ο Χ πολιτικός που απολαμβάνει την οδήγηση μέσα σε τέτοιο πολυτελές αυτοκίνητο, γνωρίζει ότι το αυτοκίνητο αυτό μπορεί να το οδηγούσε ένας… εγκληματίας (και ποιος ξέρει τι μετέφερε;) Με εντολή της Αστυνομίας οι οδηγοί των VIP αυτοκινήτων πρέπει να είναι αποκλειστικά αστυνομικοί και όχι κάποιοι οδηγοί της προτίμησης του πολιτικού.

Για την ιστορία σας αναφέρω ότι κατά καιρούς οι πρωθυπουργοί (βλέπε Τσίπρας) είχαν δώσει εντολή (βλέπε Καραμανλής με το «σεμνά και ταπεινά»), είτε να αποποιηθούν οι βουλευτές τους τα βουλευτικά και υπουργικά αυτοκίνητα είτε να προτιμήσουν μεταχειρισμένα από τον ΟΔΔΥ. Εννοείται πως κανείς δεν πειθάρχησε.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το 37% των σημερινών βουλευτών διάλεξε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, το 18% διάλεξε υβριδικό όχημα, το 6% βενζινοκίνητο και μόλις 55 βουλευτές επέλεξαν όχημα τύπου SUV. Οι βουλευτές είχαν πάρει στα χέρια από τον περασμένο Μάιο το ενημερωτικό υλικό με τα ποσά που δικαιούνται για να επιλέξουν αυτοκίνητο. Το πακέτο, εκτός του οχήματος, περιλαμβάνει μικτή ασφάλιση, αλλαγή ελαστικών ανά 40.000 χλμ., τέλη κυκλοφορίας, κάλυψη βλαβών και παροχή οχημάτων αντικατάστασης (και δωρεάν πάρκιν στο αεροδρόμιο θα πρόσθετα).