Attica: Άδικο το πρόστιμο του Υπουργείου Ανάπτυξης- Η ανακοίνωση

Η εταιρεία τονίζει ότι ο έλεγχος έγινε τον Ιούλιο του 2024 και αφορούσε ένα μεμονωμένο περιστατικό, για το οποίο λήφθηκαν όλα τα κατάλληλα μέτρα αντιμετώπισής του.

Τα Πολυκαταστήματα των attica εξέδωσαν ανακοίνωση, σε σχέση με τη σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης για πρόστιμο στην εταιρεία, λόγω παράβασης του νόμου για την Προστασία των Καταναλωτών (ν. 2251/1994).

Υπενθυμίζεται ότι το πρόστιμο ανήλθε σε 400.00€, και αφορά πώληση προϊόντων με παραπλανητικές εκπτώσεις (υψηλότερη αρχική τιμή και επομένως και τελική, μετά την έκπτωση) .

Οι ισχυρισμοί της εταιρείας

Η ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ θεωρεί πως το συγκεκριμένο πρόστιμο είναι άδικο.

Κατά πρώτον, επισημαίνει τον χρονικό παράγοντα. Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2024, ενώ η ανακοίνωση έγινε σήμερα, με καθυστέρηση 4 μηνών, και κυρίως ανήμερα του Black Friday.

Κατά δεύτερον, τον μεμονωμένο χαρακτήρα του συμβάντος (ένας μόνο κωδικός καλλυντικού προϊόντος ανάμεσα στους 30.000 οι οποίοι φιλοξενούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα,  το οποίο διατίθετο στην τιμή των 34,93 ευρώ με τιμή αναφοράς 49,90, ευρώ αντί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων τελευταίων 30 ημερών, δηλ. 32,97 ευρώ με τιμή αναφοράς 47,10 ευρώ).

Γιατί είναι άδικο το πρόστιμο

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται:

«Αν και αναγνωρίζουμε ότι το πρόστιμο που επιβλήθηκε συνδέεται με προηγούμενη παράβαση, που αφορούσε πωλήσεις περίπου 300 ευρώ τονίζουμε ότι το πρόστιμο ύψους 400.000 ευρώ για μηδενικές πωλήσεις προϊόντων είναι άδικο καθώς:

  • δεν έχει προκύψει βλάβη σε καταναλωτή γιατί καμία πώληση δεν πραγματοποιήθηκε στην «εσφαλμένη» τιμή επειδή στο λογιστικό σύστημα είχε καταχωρηθεί η ορθή τιμή πώλησης
  • αφορά σε ένα μεμονωμένο κωδικό μεταξύ των 30.000 κωδικών που φιλοξενούνται στο ψηφιακό κατάστημα
  • οφείλεται σε τεχνικό σφάλμα
  • εντοπίστηκε άμεσα και διορθώθηκε την ίδια μέρα
  • κινηθήκαμε άμεσα για να εξαλείψουμε την πιθανότητα αντίστοιχων περιστατικών στο μέλλον, επενδύοντας σε ένα αυτοματοποιημένο ελεγκτικό λογισμικό, συνολικής αξίας 30.000 ευρώ, που δεν επιτρέπει την ανατίμηση σε προϊόν που έχει μπει σε έκπτωση».

Τέλος, η εταιρεία έσπευσε να τονίσει ότι πάντα προτεραιότητά της είναι ο σεβασμός στους πελάτες και στο νόμο: «Για την Αττικά Πολυκαταστήματα, μια εταιρία με πολύχρονη παρουσία στην Ελλάδα, η πιστή τήρηση του ισχύοντος νομικού πλαισίου και ο σεβασμός στους πελάτες παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αρχές. Με στόχο να προστατεύσουμε την φήμη της εταιρείας μας, τους 2.200 εργαζομένους της, καθώς και τους 300 συνεργάτες μας, θα προβούμε σε όλα τα νόμιμα μέσα προστασίας που μας δίνει η ελληνική νομοθεσία» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.