Εκτός από την κορυφαία έκδοση του EV9, η κορεατική φίρμα αποκάλυψε από το floor του Los Angeles και την ανανεωμένη εκδοχή του Sportage το οποίο ήταν ήδη εν μέρει γνωστό από την προ ολίγων εβδομάδων πρεμιέρα του στην κορεατική αγορά. Στην Ευρώπη ωστόσο θα πρέπει να αναμένεται από το δεύτερο μισό του 2025.

Στο προκείμενο, το δημοφιλές SUV, εξωτερικά υιοθετεί το μοτίβο «star map» για τα φώτα ημέρας, το οποίο ξεκίνησε από το EV9 και πλέον επεκτείνεται σε πολλά μοντέλα της φίρμας μεταξύ των οποίων το EV3, Sorento και Picanto. To συγκεκριμένο σχεδιαστικό στοιχείο πλαισιώνεται από νέα, κάθετα κεντρικά φωτιστικά σώματα. Ανασχεδιασμένα είναι επίσης η γρίλια και ο προφυλακτήρας ο οποίος ενσωματώνει πλέον τα φώτα ομίχλης στο κατώτερο τμήμα του.

Οι αλλαγές εξακολουθούν στα κατώτερα πλευρικά τμήματα του Sportage ενώ φυσικά δεν έχει παραλειφθεί το πίσω τμήμα που διαθέτει επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα φώτα. Νέου σχεδιασμού είναι και οι τροχοί με διάσταση από 17 έως 19 ιντσών, αναλόγως την έκδοση.

Στα ενδότερα, το ανανεωμένο Sportage ενσωματώνει το δίδυμο οθονών 12,3 ιντσών που εφοδίαζε μέχρι πρότινος την κορυφαία έκδοσή του αν και πλέον αυτές πλαισιώνονται από ένα πιο απλοποιημένου σχεδιασμού ταμπλό όπου έχει αλλάξει τόσο η αισθητική όσο και η θέση των αεραγωγών. Αντιθέτως στην θέση του παραμένει το γνώριμο πάνελ με τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και για τα μέσα ψυχαγωγίας που τοποθετείται στην βάση του ταμπλό.

Το τιμόνι ακολουθεί σχεδιαστικά τα πρότυπα του EV3 ενώ η KIA έχει αφαιρέσει το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα από την κεντρική κονσόλα προς όφελος μιας πιο premium αίσθησης αλλά και περισσότερης ανθεκτικότητας.

Από στοχευμένες βελτιώσεις επωφελείται και η γκάμα κινητήρων η οποία εξακολουθεί να ξεκινά από την ήπια υβριδική έκδοση η οποία όμως έχει αυξήσει την ισχύ της σε 180 ίππους. Στην αμερικανική έκδοχή του το Sportage διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση ωστόσο για την Ευρώπη αναμένεται να υπάρξουν και δικίνητες εκδόσεις όπως εξάλλου, αυτονόητα το μήκος του Sportage θα είναι μειωμένο σε σχέση με αυτό που παρουσιάστηκε στην αμερικανική έκθεση.

Η ήπια υβριδική έκδοση δίνει τη σκυτάλη, για την αγορά των ΗΠΑ στην έκδοση LPG η οποία μένει να αποδειχθεί αν θα έρθει στην Ευρώπη. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η υβριδική έκδοση η οποία αξιοποιεί κινητήρα 1,6 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ και μικρή μπαταρία. Στην αμερικανική αγορά, η full hybrid έκδοση επωφελείται από λίγη περισσότερη ισχύ σε σχέση με το παρελθόν κάτι που αναμένεται να ισχύσει και στην μετέπειτα ευρωπαϊκή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά την plug-in υβριδική έκδοση των 250 ίππων, οι βελτιώσεις αναμένεται να έχουν ως επίκεντρο την αξιοποίηση μιας μεγαλύτερου μεγέθους μπαταρία η οποία θα εξασφαλίζει περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία.