H κορεατική φίρμα αποκαλύπτει από την έκθεση του Los Angeles την κορυφαία παραλλαγή του EV9 η οποία, όπως επιβάλλουν οι συνήθειες της KIA υιοθετεί τα διακριτικά GT και φυσικά μια σειρά από χαρακτηριστικά που το τοποθετούν αυτοδικαίως στο ανώτατο κλιμάκιο της γκάμας.
Εκτός από τη δεδομένη επιπλέον ισχύ, το EV9 GT είναι και το πρώτο μοντέλο της ΚΙΑ που υιοθετεί το σύστημα VGS που προσομοιώνει τις αλλαγές σχέσεων ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης LSD που εφοδιάζουν ήδη (και) το καταιγιστικό Hyundai Ioniq 5 N.
Επίκεντρο της αναβάθμισης αποτελεί η ισχύς η οποία ανέρχεται σε 508 ίππους υπεύθυνοι για τους οποίους είναι δύο ηλεκτρικά μοτέρ 217 και 330 ίππων αντίστοιχα τοποθετημένα στον μπροστινό και στον πίσω άξονα αντίστοιχα. Σύμφωνα με τις συστάσεις ο παραπάνω αριθμός αρκεί για να επιταχύνει το επιβλητικό EV9 GT από 0-96 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα.
Με την παρουσία του παραπάνω συστήματος VSG ο οδηγός μπορεί να πραγματοποιήσει αλλαγές σχέσεων μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι όπως ακριβώς θα έκανε σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο και φυσικά έχοντας την αντίστοιχη ανάδραση από το κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου.
Τα δύο μοτέρ συμπληρώνει μπαταρία 99,8 kWh η οποία εφοδιάζει την έκδοση Long Range και η οποία συνδυάζεται με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο εξασφαλίζει ισχύ φόρτισης έως και 200 kW, δυνατότητα που αναπληρώνει την ενέργεια έως το 80% σε 25 λεπτά. Αν και προς το παρόν η ΚΙΑ δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία για την αυτονομία της κορυφαίας έκδοσης, αν και δεδομένα αυτή θα είναι μικρότερη από τα 500+ χλμ. της έκδοσης Long Range.
Εκτός από διαφορικό LSD το GT διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για πρώτη φορά σε SUV της KIA, στοιχείο που αναμένεται αν ευνοήσει τόσο την δυναμική οδήγηση όσο και την άνεση. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο είναι ισχυρότερο προκείμενου να εξασφαλίσει την απαραίτητη ισχύ πέδησης στους τροχούς των 21 ιντσών.
Εκτός από τους νέου σχεδιασμού τροχούς το EV9 GT, διαθέτει ένα ελαφρώς αναθεωρημένο σχεδιαστικά προφυλακτήρα, πράσινες δαγκάνες για το σύστημα πέδησης. Το συγκεκριμένο χρώμα υπάρχει και στον φωτισμό του εσωτερικού καθώς και στις λεπτομέρειές του. Οι επενδύσεις αναμιγνύουν δέρμα με ύφασμα microsuede όπως το ονομάζει εταιρεία και πράσινες ραφές. Την νέα εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν το τριάκτινο τιμόνι χωρίς βέβαια να λείπουν τα λογότυπα GT καθώς και ένας διακόπτης με τα ίδια γράμματα που ενεργοποιεί το πιο αθλητικό setup.