H βρετανική φίρμα προστίθεται στην ολοένα και πιο πολυπληθή λίστα αυτοκινητοβομηχανιών που αναθεωρούν τους στόχους τους σε σχέση με την αμιγή ηλεκτροκίνηση, ανακοινώνοντας ότι δεν προτίθεται να περάσει σε ηλεκτρικό modus operandi έως το 2028.

Αντ΄αυτού η Lotus ανακοίνωσε ότι, «ανταποκρινόμενη στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς» σκοπεύει να λανσάρει ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο επιγράφει ως «Super Hybrid».

«Η τεχνολογία Hyper Hybrid θα εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις, υψηλή αποδοτικότητα αλλά και περισσότερη ευελιξία στους ιδιοκτήτες του καθώς η αυτονομία του θα ξεπεράσει τα 1.100 χλμ.» αναφέρει χαρακτηριστικά η Lotus στη σχετική ανακοίνωση όπου συμπληρώνει επίσης ότι η μπαταρία του συνόλου θα προσφέρει εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες φόρτισης χάρη στο κύκλωμα 900 Volt που θα ενσωματώνει ενώ θα διαθέτει επίσης και ένα εξαιρετικά σοφιστικέ σύστημα ανάκτησης ενέργειας που θα διασφαλίζει την μέγιστη δυνατή ανάκτηση και επαναφόρτιση εν κινήσει.

Προς το παρόν η Lotus δεν έχει μπει σε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του plug-in υβριδικού συνόλου ενώ δεν έχει διευκρινιστεί και το χρονοδιάγραμμα έλευσης της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται παραπάνω από δεδομένο είναι ότι η νέα plug-in  υβριδική τεχνολογία δεν θα αναλάβει να εφοδιάσει αποκλειστικά μελλοντικά μοντέλα της Lotus αλλά θα τοποθετηθεί αναδρομικά και σε μοντέλα όπως τη Eletre αλλά και η Emeya, διευρύνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τις επιλογές τους.

Βέβαια η Lotus έχει ήδη προαναγγείλει την έλευση ενός νέου μεσαίου και ηλεκτρικού SUV το οποίο θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας της λειτουργώντας ως το αντίπαλο δέος της Porsche Macan. Το λογικό θα ήταν εκτός από την ηλεκτρική έκδοση η οποία ήδη τελεί υπό εξέλιξη να υπάρξει και plug-in υβριδική παραλλαγή του επίμαχου μοντέλου με δεδομένο και το μέγεθός του αλλά και την αυξανόμενη ζήτηση για υβριδική τεχνολογία.

Να σημειωθεί επίσης ότι πριν λίγο καιρό μια άλλη βρετανική φίρμα, η Bentley ανακοίνωσε ότι «παγώνει» τα ηλεκτρικά της σχέδια μεταθέτοντας τον στόχο για αμιγή ηλεκτροκίνηση από το 2030 στο 2035 και γνωστοποιώντας ότι προτίθεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με νέα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι πρόσφατες ανακοινώσεις της Volvo ιδιοκτήτρια της οποίας όπως και της Lotus είναι η Geely και η οποία ανακοίνωσε ότι πλέον στοχεύει έως και το 90% των πωλήσεών της να αποτελούνται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έως το τέλος της δεκαετίας, αντί του αρχικού στόχου του 100% που είχε τεθεί προηγουμένως.