Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η τηλεθέαση και τα κοινά

Στο 7% μετρήθηκε ο μέσος όρος τηλεθέασης της ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του debate των υποψηφίων αρχηγών - Ποιοι γύρισαν τους δέκτες του στη δημόσια τηλεόραση για να παρακολουθήσουν την τηλεμαχία.

Καθένας σχημάτισε την άποψή του για τις εντυπώσεις που άφησε το debate των υποψήφιων πρόεδρων του ΣΥΡΙΖΑ. Ποιος κέρδισε και ποιος έχασε πριν από την εκλογική μάχη της Κυριακής είναι υποκειμενικό.

Αντικειμενικά είναι μόνο τα νούμερα και το ενδιαφέρον που προσέλκυσε η τηλεμαχία της Τετάρτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τηλεθέαση της ΕΡΤ μετρήθηκε σε 286.600 θεατές και το τηλεμερίδιο στο σύνολο του κοινού ήταν 7%.

Συνολικά ήταν περισσότεροι από 638.000 οι τηλεθεατές που γύρισαν το κανάλι στο ERTNEWS και είδαν για έστω ένα λεπτό το debate των Γκλέτσου, Πολάκη, Φάμελλου και Φαραντούρη.

Χωρίζοντας τα κοινά σε κατηγορίες, το υψηλότερο μερίδιο καταγράφηκε στους άνδρες άνω των 55 ετών. Το ποσοστό τους έφτασε το όριο του 13% (12,8%).

Σε επίπεδο λεπτού το ποσοστό συνολικού κοινού έφτασε το 9,9% και στο ανδρικό κοινό άνω των 55 το 19,4%!

Τα νεανικότερα κοινά τα απασχολούσαν κατά βάση τα social media. Δεν είναι τυχαίο πως το hashtag #debate βρέθηκε στην πρώτη θέση των τάσεων στο «Χ» από την έναρξη της διαδικασίας με τους χρήστες να σχολιάζουν, δηκτικά και χιουμοριστικά κυρίως, όσα έβλεπαν επί της οθόνης.

Όπως επεσήμαναν σχετικά πηγές της Κουμουνδούρου, «η τηλεμαχία έλαβε χώρα σε ημέρα με μεγάλο ανταγωνιστικό προϊόν σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια (δελτία ειδήσεων κατά το πρώτο μέρος και ψυχαγωγικές εκπομπές κατά το δεύτερο) αλλά παραταύτα απέδειξε το ενδιαφέρον του πληθυσμού τόσο για τον διάλογο μεταξύ των υποψηφίων όσο και για τις εξελίξεις στη διαδικασία εκλογής νέου προέδρου».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.