Με σύμμαχο τις δημοσκοπήσεις, αλλά και την καλή, ενωτική εικόνα, έτσι όπως καταγράφηκε στο πρόσφατο τραπέζι της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, αλλά και στην πορεία του Πολυτεχνείου, στη Χαριλάου Τρικούπη συνεχίζουν τον προγραμματισμό και τις δράσεις τους.

Τόσο μέσα στη Βουλή, όσο και σε επίπεδο κοινωνίας προγραμματίζονται στοχευμένες δράσεις που θα δείξουν πως το ΠαΣοΚ βρίσκεται παντού κι αποτελεί, τον κυρίαρχο αντιπολιτευτικό πόλο και ταυτόχρονα αξιόπιστη κυβερνητική εναλλακτική.

Με τηλεδιάσκεψη το Σ.ΠΟ.Κ.

Χθες το Συντονιστικό Πολιτικό Κέντρο συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη και ήταν άπαντες παρόντες. Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη τηλεδιάσκεψη κράτησε περίπου μία ώρα και είκοσι λεπτά κι έγινε μία πολιτική συζήτηση, χωρίς να μπουν οι συμμετέχοντες ωστόσο σε οργανωτικά ζητήματα του κόμματος.

Συγκεκριμένα μίλησαν για θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της οικονομίας και την καθημερινότητα του πολίτη όπως το ιδιωτικό χρέος, η φορολογία, τα εργασιακά, αλλά και η ελάφρυνση των καταναλωτών από τη ΔΕΗ.

Στο τελευταίο αναφέρθηκε ο Χάρης Δούκας με πρόταση του. Αυτά τα θέματα το ΠαΣοΚ τα έχει ψηλά στην ατζέντα του τα έχει αναδείξει και θα συνεχίσει να τα αναδεικνύει και το επόμενο διάστημα με στοχευμένες δράσεις και κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις.

Στη βουλή «το χάος στους δρόμους»

Εκτός από τη συζήτηση του Σ.ΠΟ.Κ. χθες υπήρξε και μία πρωτοβουλία από την κοινοβουλευτική ομάδα, καθώς οι βουλευτές του ΠαΣοΚ κατέθεσαν ερώτηση προς την κυβέρνηση για “το κυκλοφοριακό χάος που ζουν καθημερινά όλοι οι κάτοικοι της πρωτεύουσας”.

Οι βουλευτές του ΠαΣοΚ μάλιστα είχαν καταθέσει την ερώτηση στις 2 Φεβρουαρίου του 2024 θέτοντας, μεταξύ άλλων, το ζήτημα αν η κυβέρνηση θα προχωρήσει και πότε σε έναν κεντρικό συντονισμό για τη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου αντιμετώπισης του προβλήματος, δεδομένου ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δεσμευτεί σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ τον Νοέμβριο του 2023 για παρουσίαση παρεμβάσεων για την αστική βιώσιμη κινητικότητα «μέσα στον επόμενο μήνα».

Η ερώτηση όμως δεν απαντήθηκε ποτέ από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία αρκέστηκε μόνο να διαβιβάσει κάποια στοιχεία που απέστειλε η διοίκηση του ΟΑΣΑ για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

“ Όλα τα γραφεία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν πάτησαν ένα πλήκτρο στον υπολογιστή, δεν έγραψαν ούτε λέξη για να απαντήσουν για το τι σχεδιάζουν, προγραμματίζουν ή έστω σκέφτονται για να βρεθεί μία λύση στον καθημερινό κυκλοφορικό Γολγοθά του μισού πληθυσμού της χώρας. Το πιθανότερο επειδή δεν προγραμματίζουν, σχεδιάζουν ή σκέφτονται τίποτα” δηλώνουν χαρακτηριστικά από τη Χαριλάου Τρικούπη .

Όπως υπογραμμίζουν οι βουλευτές του ΠαΣοΚ “εννέα μήνες μετά την ερώτηση μας και κάθε μέρα η Αθήνα και όλη η Αττική μετατρέπονται, όλο και περισσότερο σε ένα απέραντο πάρκινγκ. Από νωρίς το πρωί, μέχρι τις βραδινές ώρες, η κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι τραγική. Οι κεντρικές λεωφόροι της πρωτεύουσας είναι υπερκορεσμένες. Επειδή το μαρτύριο στους δρόμους της Αθήνας και όλης της Αττικής συνεχίζεται με την κυβέρνηση αδιάφορο θεατή, επανακαταθέτουμε την ερώτησή μας. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, μέχρι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να εγκαταλείψει την προκλητική αδιαφορία και να δώσει απαντήσεις”.

Παρουσία Ανδρουλάκη το μπλοκ στην απεργία

Παράλληλα στη Χαριλάου Τρικούπη υπάρχει αναβρασμός για την γενική απεργία της Τετάρτης. Συγκεκριμένα αυτές τις ώρες γίνεται κινητοποίηση, ώστε το ΠαΣοΚ να δημιουργήσει ένα μαζικό μπλοκ που θα συγκεντρωθεί στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Την οργάνωση έχει αναλάβει ο γραμματέας του κόμματος Ανδρέας Σπυρόπουλος, που μίλησε με συνδικαλιστές του κόμματος και όλες τις οργανώσεις που θα συμμετάσχουν. Υπάρχει μάλιστα η πληροφορία πως εκτός από τους βουλευτές που θα βρεθούν στην πορεία πίσω, το πανό του ΠαΣοΚ θα κρατήσει και ο Νίκος Ανδρουλάκης, όπως έγινε και στην πορεία για το Πολυτεχνείο.