Αν και η Roma εμφανίστηκε μόλις το 2021, η Ferrari ήδη ετοιμάζει τη διάδοχη κατάσταση του εισαγωγικού grand tourer της το οποίο θα αντικατασταθεί από ένα εμπροσθομήχανο coupe που παρουσιάζει τα διαπιστευτήριά του για πρώτη φορά χάρη σε μια σειρά κατασκοπικών λήψεων.
Παρά το καμουφλάζ είναι σαφές ότι το νέο μοντέλο ακολουθεί πιστά τις αναλογίες της Roma με δεδομένο ότι θα αποτελέσει μια βαρέως αναβαθμισμένη εκδοχή της, στα πρότυπα της διαδοχής της 488 από την F8 Tributo.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να υπάρξουν πληροφορίες σε ό,τι αφορά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου θα εξακολουθήσουν να είναι ανάλογα της εισαγωγικής Ferrari.
Προς το παρόν, το μακρύ καπό, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, οι επιβλητικοί θόλοι και το ακόμα πιο επιβλητικό πίσω τμήμα προδίδουν ότι πρόκειται για μια εμπροσθομήχανη υλοποίηση. Την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 20 ιντσών που συναντάμε στην Roma ενώ το ίδιο ισχύει και για τη διάταξη απολήξεων της εξάτμισης.
Παρ΄όλα αυτά τόσο το αμάξωμα όσο και οι λεπτομέρειες του όπως τα φώτα και τα αεροδυναμικά στοιχεία αναμένεται να υποστούν εκτεταμένη αναθεώρηση που μένει να αποδειχθεί αν η Roma θα αντλήσει επιρροές από την νεότερη GT πρόταση της Ferrari, 12Cilindri.
Στην περίπτωση της Roma τον ρόλο του κινητήρα καλούσε να επιτελέσει ένας V8 με χωρητικότητα 3,9 λίτρων, απόδοσης 620 ίππων και 760 Nm ροπής. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται εξίσου δεδομένο είναι η αύξηση ισχύος αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα προκειμένου να πει κανείς με βεβαιότητα αν αυτή θα προκύψει από ένα μικρότερης χωρητικότητας V8 ή από ένα V6 που θα συνδυαστεί με υβριδική τεχνολογία καθώς η Ferrari έχει δηλώσει ότι επιθυμεί το 80% των πωλήσεών της να αποτελείται από αυτοκίνητα υβριδικής και ηλεκτρικής τεχνολογίας έως το 2030.
Με την παραπάνω εκπεφρασμένη πρόθεση δεν θα προξενούσε εντύπωση το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Roma να υιοθετήσει κάποιου είδους υβριδική τεχνολογία. Δεν θα αποτελούσε βέβαια έκπληξη και το αντίθετο με δεδομένη ότι η θέση του μοντέλου στη βάση της γκάμας και το status της Roma ως του δεύτερου τη τάξει δημοφιλέστερου μοντέλου της Ferrari θα μπορούσε να οδηγήσει το Maranello σε διαφορετικά μονοπάτια.
Φωτογραφίες: Automedia