Με μόλις 2.500 μονάδες παραγωγής αλλά και λόγω ης ιδιαιτερότητας συνδυασμού της 911 με off-road χαρακτηριστικά, η έκδοση Dakar αποτελεί σίγουρα από τις πιο αξιοσύλλεκτες και ακριβοθώρητες παραλλαγές του γερμανικού sportscar.
Πλέον ο χρόνος παραγωγής της έκδοσης έφτασε στο τέλος του με την τελευταία μονάδα της 911 Dakar να έχει ήδη βγει από τις γραμμές παραγωγής. Μάλλον όχι τυχαία η Porsche επεφύλαξε για την υπ’ αριθμόν 2.500 μονάδα μια πολύ ιδιαίτερη αισθητικά παραλλαγή της 911 Dakar, επιλέγοντας να αποχαιρετίσει το μοντέλο με τον τρόπο που του αρμόζει.
Η Porsche 911 Dakar Sonderwunsch (ειδική παραγγελία) αποτέλεσε την επιθυμία ενός ιταλού συλλέκτη και διακρίνεται από μια τριχρωμία που συνδυάζει τις αποχρώσεις Signal Yellow, Blu Genziana και Blu Lampedusa η οποία προέκυψε σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη της, αποτίει φόρο τιμής στην νικητήρια 911 στο ράλι Ντακάρ του 1984 και έχει εφαρμοστεί με το χέρι στα επιφάνειες του γερμανικού coupe.
H εξατομικευμένη εμφάνιση της τελευταίας 911 Dakar δεν θα μπορούσε να βάλει στο παιχνίδι και τους τροχούς που φιλοξενούνται κάτω από τους διογκωμένους θόλους της έκδοσης, οι οποίοι και βάφονται σε κίτρινη/γαλάζια απόχρωση, αντίστοιχη του αμαξώματος ενώ το ίδιο γαλάζιο περίγραμμα που βάφει το προφίλ των τροχών, αναλαμβάνει να τονίσει και τα LED Matrix φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό η Sonderwunsch υιοθετεί τις ίδιες αποχρώσεις με το αμάξωμα διαθέτοντας κίτρινες ραφές και λεπτομέρειες στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα, τον επιλογέα των σχέσεων και τα εσωτερικά των θυρών. Κάπως αυτονόητα το λογότυπο 911 Dakar κοσμεί τα προσκέφαλα των καθισμάτων. Επίσης η Porsche έχει φροντίσει εν είδει καλωσορίσματος η λέξη Sonderwunsch να προβάλλεται στο έδαφος κατά το άνοιγμα των θυρών.
Να σημειωθεί ότι πλην των αισθητικού περιεχομένου παρεμβάσεων η Sonderwunsch διατηρεί τις γνωστές ιδιαιτερότητες της Dakar, διαθέτοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος χάρη στο διαφορετικό set-up της ανάρτησης και στο αυξημένο κατά 6,0 μήκος της διαδρομής της ενώ ανέπαφος παραμένει και ο εξακύλινδρος twin-turbo των 3,0 λίτρων με απόδοση 480 ίππους και 570 Nm ροπής.
Για ένα μικρό διάστημα και πριν παραδοθεί στον ιδιοκτήτη της η Sonderwunsch θα εκτίθεται στο Μουσείο της Porsche.