Αν και δεν είναι πρώτη φορά που η Brabus ασχολείται με την Mercedes-AMG S 63 E Performance είναι σίγουρα η πιο εμφατική –μέχρι την επόμενη. Αυτή την φορά ο βελτιωτικός οίκος των Γερμανών, εκτός από γενναιόδωρες βελτιώσεις στην ούτως ή άλλως επιβλητική έκδοση δια χειρός Affalterbach, αποφάσισε να επενδύσει στην μονοχρωμία του γκρι αντί του συνήθους μαύρου, δημιουργώντας μια πανίσχυρη παραλλαγή της AMG S-Class με την ονομασία 1000 All Grey.
Όπως ίσως υπέθεσε κανείς από την παραπάνω ονομασία δεν πρόκειται απλώς για μια γκρι AMG S αλλά για μια βαρέως αναβαθμισμένη έκδοση σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο. Για την ακρίβεια, ο γερμανικός οίκος δεν περιορίστηκε απλώς σε βελτιώσεις στον V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης των 4,5 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται η S 63 αλλά τον αντικατέστησε με ένα 4,5 λίτρων επίσης V8 ο οποίος εξακολουθεί να συνεργάζεται με τα υπόλοιπα μέρη του plug-in υβριδικού συνόλου της έκδοσης.
Το αποτέλεσμα είναι απόδοση 1.000 ίππων και 1.620 Nm ροπής η οποία επιτρέπει στην βάρους 2,5 τόνων τετράθυρη Mercedes να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα «πριν» φτάσει την μέγιστη ταχύτητα των 290 χλμ./ώρα.
Πλην της επιβλητικής ισχύος και όσα αυτά προϋπέθεσε να συμβούν στον χώρο του κινητήρα, η 1000 All Grey διαθέτει ένα νέο σύστημα εξαγωγής από ανοξείδωτο χάλυβα, ενώ φυσικά τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν το σύστημα 4MATIC. Επίσης η All Grey διατηρεί τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 33 χλμ. αν και μάλλον το συγκεκριμένο μέγεθος έχει ελάχιστη σημασία για όσους επιδιώξουν να αποκτήσουν ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο.
Παράλληλα με τα παραπάνω, οι σχεδιαστές της Brabus κατά τις προσφιλείς τους συνήθειες έχουν εξελίξει και κατασκευάσει ένα ανθρακονημάτινο bodykit το οποίο περιλαμβάνει αεροδυναμικά βοηθήματα σχεδιασμένα για να βελτιστοποιούν την ροή αέρα πάνω και κάτω από τις επιφάνειες της All Grey καθώς και να παράγουν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη.
Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν τροχοί Monoblock 22 ιντσών, επίσης σε γκρι απόχρωση. Η μόνη παραφωνία στην γκρι συμφωνία είναι οι απολήξεις της εξάτμισης από τιτάνιο που υιοθετούν το κόκκινο χρώμα. Να σημειωθεί ότι η έκδοση διαθέτει και πιο σφικτή ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό.
Όπως φαντάζεται κανείς την ίδια γκρι λογική ακολουθεί και το εσωτερικό το οποίο επίσης δεν στερείται ανθρακονημάτων κατά τα πρότυπα της Brabus που έχει αξιοποιήσει το συγκεκριμένο υλικό σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα και τιμόνι. Από ανθρακονήματα έχουν κατασκευαστεί επίσης τα paddles αλλαγής σχέσεων αλλά και τα πεντάλ. Τα καθίσματα επενδύονται με διάτρητο δέρμα ακριβώς στην ίδια απόχρωση με το εξωτερικό.