Η γερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της ανανεωμένης Taycan, αποκαλύπτοντας τις κρίσιμες λεπτομέρειες για την νέα GTS η οποία, ως συνήθως, θα είναι διαθέσιμη ως τετράθυρη αλλά και στην πρακτικότερη παραλλαγή της Sport Turismo.

Εν είδει υπενθύμισης, και σε αντίθεση με την επικρατούσα λογική στην υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της Porsche όπου οι εκδόσεις GTS αφορούν τις πιο οδηγοκεντρικές εκδόσεις, στην περίπτωση της Taycan, τον συγκεκριμένο ρόλο αναλαμβάνει η Turbo GT, με την GTS να αποτελεί ένα πιο «προσιτό» είδος εξ ου μία από τις δημοφιλέστερες εκδόσεις της γκάμας της ηλεκτρικής Porsche.

H έκδοση υιοθετεί την μπαταρία 105 kWh και το δίδυμο ηλεκτροκινητήρων που εφοδιάζει την 4S. Οι τελευταίοι εξασφαλίζουν ισχύ έως και 700 ίππων με την ενεργοποίηση του συστήματος Launch Control, μέγεθος βελτιωμένο κατά 100 ίππους σε σχέση με την προηγούμενη GTS και το οποίο τοποθετεί την έκδοση ανάμεσα στην 4S και στην Turbo των 883 ίππων.

Σε επίπεδο επιδόσεων, το «0-100» έρχεται σε χρόνο 3,3 δευτερολέπτων και το 0-200 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα, μεγέθη μειωμένα κατά 4/10 του δευτερολέπτου και κατά 1,6 δευτερόλεπτο σε σχέση με την προ ανανέωσης, εκδοχή της Taycan GTS.

Πλην των υψηλότερων επιδόσεων, η GTS επωφελείται και από μια υγιή αύξηση στην αυτονομία της η οποία διαμορφώνεται πλέον σε 628 χλμ., δηλαδή προσφέρει περίπου 120 χλμ. επιπλέον αυτονομίας χάρη στην μεγαλύτερη μπαταρία σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στους ηλεκτροκινητήρες και το λογισμικό διαχείρισής τους. Επιπλέον, με γνώμονα την αποδοτικότητα το μπροστινό ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να απεμπλακεί από τη διαδικασία όταν δεν απαιτείται η συνδρομή του.

Όσο σημαντικές και αν είναι οι παραπάνω αλλαγές –και είναι- οι σημαντικότερες αφορούν το πλαίσιο της GTS καθώς πλέον είναι διαθέσιμη ως standard με την σοφιστικέ αερανάρτηση δύο θαλάμων με αμορτισέρ δύο βαλβίδων της Porsche.

Οι υποψήφιοι αγοραστές της μπορούν επίσης να επιλέξουν το ενεργό σύστημα διαχείρισης που αναλαμβάνει να «αντισταθμίζει» τις κλίσεις του αμαξώματος Active Ride Control και το οποίο έχει αποκτήσει ειδική ρύθμιση για τα μέτρα της GTS. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν το σύστημα διαχείρισης ροπής Torque Vectoring αλλά και η τετραδιεύθυνση.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο εκτός από τις αλλαγές της ανανέωσης, η GTS ενσωματώνει ως standard το Sport Design Package σε γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και σε συνδυασμό με τροχούς 20 ιντσών σε ανθρακί απόχρωση. Φυσικά διατίθεται η δυνατότητα επιλογής τροχών 21 ιντσών ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από μείγμα Race-Tex και μαύρο δέρμα σε συνδυασμό με κόκκινες ή ασημί ραφές.