Αν και ακόμα και οι πιο εξοικειωμένοι με τις δημιουργίες της βρετανικής φίρμας των τόσο εκκεντρικών τετράτροχων θα δυσκολευτούν να εντοπίσουν την ιδιαιτερότητα στην έκδοση SCR Twenty, αυτό συμβαίνει καθώς η απάντηση παρεπιδημεί κάτω από τις ορατές επιφάνειες του.
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, η νέα περιορισμένης παραγωγής έκδοση –θα μετρήσει μόλις 40 μονάδες- αποτίει φόρο τιμής στην απαρχή του πλαισίου CSR που η φίρμα παρουσίασε πριν 20 χρόνια φέρνοντας κατά κάποιο τρόπο το Seven στη νέα εποχή. Ο λόγος για ένα χωροδικτύωμα από χάλυβα με ανάρτηση διάταξης De Dion με inboard αμορτισέρ στον μπροστινό άξονα και πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση στον πίσω. Στην προκειμένη περίπτωση τις προδιαγραφές συμπληρώνει η παρουσία αεριζόμενων δισκόφρενων με τετραπίστονες δαγκάνες για τον μπροστινό άξονα.
Επίσης η συγκεκριμένη περίσταση του CSR Twenty αποτελεί την πρώτη που το πλαίσιο CSR συναντά τον πλέον δημοφιλή κινητήρα της Caterham, τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 2,0 λίτρων με προέλευση την Ford και όριο στροφών στις 7.600 σ.α.λ. Αποδίδει 213 ίππους και 203 Nm ροπής και με δεδομένο το βάρος των μόλις 620 κιλών του CSR Twenty, εξασφαλίζει επιτάχυνση 3,9 δευτερολέπτων εφόσον βέβαια είναι κανείς καλός χειριστής του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων.
Η σχεδίαση του Seven παραμένει αναλλοίωτη από τη δεκαετία του 1950 και το CSR Twenty δεν ξεφεύγει από τον ιδιότυπο αυτό κανόνα ο οποίος προέκυψε για λόγους φορολόγησης καθώς, οι Βρετανοί είχαν τότε πολύ διαφορετική κλίμακα φορολόγησης για έτοιμα τετράτροχα και για όσα μπορούσε να συναρμολογήσει κανείς μόνος του στην πίσω αυλή του. Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση έχουμε την γνωστή σχεδίαση σε συνδυασμό με λεπτομέρειες όπως η γρίλια με τη βρετανική σημαία, το χαρακτηριστικό ρύγχος και τα φτερά που μιμούνται το Seven 620, LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω αλλά και τροχούς 15 ιντσών ειδικά σχεδιασμένους για την περίσταση με ελαστικά Toyo.
Στα ενδότερα ξεχωρίζει το σατινέ ύφους ανθρακόνημα σε ό,τι αφορά το φινίρισμα του ταμπλό, μια αποκλειστικότητα της έκδοσης, οι χαρακτηριστικοί διακόπτες, το τιμόνι Momo με επένδυση από δέρμα και φυσικά η αυτονόητη πλακέτα με τους αριθμούς από 1-40. Τα καθίσματα επενδύονται από συνδυασμό δέρματος και Alcantara συνηγορώντας στην λιτή πολυτέλεια της έκδοσης και συμπληρώνονται από κόκκινες ραφές. Με τα παραπάνω δεδομένα ο επικεφαλής της Caterham, Bob Laishley δήλωσε ότι πρόκειται «χωρίς αμφιβολία για το πιο πολυτελές Seven που έχει κατασκευαστεί ποτέ».