Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου συνολικά, αλλά και γνωστά brands, όπως η Under Armour, αντιμετωπίζoυν «ζόρια» στις ΗΠΑ και όχι μόνο, καθώς ο κλάδος των αθλητικών ενδυμάτων δέχεται σοβαρά χτυπήματα. Κι αυτό, όχι μόνο λόγω οικονομικής αβεβαιότητας αλλά και λόγω της επιθυμίας των καταναλωτών να αποκτήσουν τα πιο πρόσφατα και μοντέρνα ρούχα. Αυτή η αλλαγή έχει κάνει τη διατήρηση της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί.

Η εμφάνιση νεότερων εμπορικών σημάτων όπως η Skims, η Alo Yoga και η Hoka αύξησε τον ανταγωνισμό μεταξύ αυτού του κλάδου λιανικής, και αντίπαλα κλασικά brand όπως η New Balance, η Adidas και η Lululemon, κατάφεραν να επιβιώσουν συμβαδίζοντας με τον συνεχώς εξελισσόμενο καταναλωτή προσφέροντας διαρκώς νέα, καινοτόμα προϊόντα.

Η Under Armor ανακοίνωσε ότι είχε εγκρίνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να αντιστρέψει τις μειούμενες πωλήσεις επινοώντας ένα πιο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ακόμη και το πιο ισχυρό όνομα στον κλάδο, η Nike, η οποία θεωρείται η νούμερο ένα εταιρεία αθλητικών ειδών στις ΗΠΑ, ανέφερε μείωση εσόδων κατά 10%.

Από το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού 2024, η Under Armour ανέφερε επίσης μειώσεις πωλήσεων, με εξαίρεση το δεύτερο τρίμηνο του 2024, όταν ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της παρέμειναν σταθερές.

Ωστόσο, η εταιρεία διαμόρφωσε ένα σχέδιο ανάκαμψης με σκοπό να αντιστρέψει την τάση και να επιτρέψει στα κέρδη και στις αυξημένες πωλήσεις.

Σχέδιο ανάκαμψης για την Under Armour

Στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου και στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, η Under Armor ανακοίνωσε ότι είχε εγκρίνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να αντιστρέψει τις μειούμενες πωλήσεις επινοώντας ένα πιο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο. Η εταιρεία σχεδίαζε να επενδύσει περίπου 70 έως 90 εκατομμύρια δολάρια σε αυτό το σχέδιο.

Τέσσερις μήνες αργότερα, η Under Armour ενημέρωσε το σχέδιό της, και αποφάσισε να αυξήσει τις δαπάνες της για ανάκαμψη σε περίπου 140 έως 160 εκατομμύρια δολάρια.

Στο τελευταίο τρίμηνο, η εταιρεία αναγνώρισε ότι έχει ξοδέψει συνολικά 40 εκατομμύρια δολάρια για την ανάκαμψή της και θα συνεχίσει να τη χρηματοδοτεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026.

Αυτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης απαιτεί μεγάλη επένδυση από την εταιρεία, αλλά φαίνεται να λειτουργεί παρά το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις στα αρχικά του στάδια, δεδομένου ότι η εταιρεία έδωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Οι πωλήσεις υποχώρησαν, αλλά το κέρδος αυξήθηκε

Η τελευταία έκθεση κερδών της Under Armour έδειξε αρνητική αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση, αλλά η εταιρεία ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών, με αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας να κινείται ανοδικά.

Σύμφωνα με την έκθεση κερδών του δεύτερου τριμήνου της Under Armour για το 2025, τα έσοδα μειώθηκαν κατά σχεδόν 11% στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Αυτό ήταν μειωμένο κατά 11% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, αλλά ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: ΟΤ