H Maserati Shamal επιστρέφει

… ως ένα ακριβοθώρητο restomod δια χειρός Modena Automobili

Η Modena Automobili, ένας ανεξάρτητος ιταλικός κατασκευαστικός οίκος ο οποίος αποφάσισε να κερδίσει «τίτλους» επιχειρώντας την αναβίωση της Maserati Biturbo Shamal. Όπως εύκολα υποθέτει κανείς πρόκειται για ένα project που απευθύνεται σε λίγους, για την ακρίβεια σε 33 δυνάμει ενδιαφερόμενους οι οποίοι θα κληθούν να πληρώσουν αντίτιμο 585.000 ευρώ.

Για όσους δεν θυμούνται,  η Shamal αποκαλύφθηκε το 1989 και ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στις αρχές του ’90 ως αντίπαλο δέος της BMW 850i. Tο αρχέτυπο μοντέλο αξιοποιούσε ένα bitirbo V8 με απόδοση 330 ίππους. Η Modena Automobili αντιθέτως αποφάσισε να αξιοποιήσει έναν επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με προέλευση την Ghibli S, ισχύος 507 ίππων και 550 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Παρά την αυξημένη ισχύ, οι επιδόσεις είναι παρόμοιες με την αρχέτυπη καθώς η Shamal ως restomod επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα ούσα κατά 3/10 του δευτερόλεπτου ταχύτερη ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 290 χλμ./ώρα –έναντι 270 χλμ./ώρα στην περίπτωση του ιστορικού μοντέλου.

Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα η Modena Automobili έχει βελτιώσει και την ανάρτηση αξιοποιώντας γόνατα MacPherson στον μπροστινό άξονα και ημιυστερούντες βραχίονες. Το παζλ συμπληρώνουν διάτρητα δισκόφρενα με δαγκάνες της Brembo. Οι τροχοί φροντίζουν να παραπέμπουν στην σχεδίαση του παρελθόντος και συμπληρώνονται από ελαστικά Pirelli P Zero.

Η Modena Automobili έχει επιμεληθεί και την εξωτερική σχεδίαση δια χειρός Marcello Gandini καθώς έχει αξιοποιηθεί συνδυασμός χάλυβα και ανθρακονήματος προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Οι θόλοι είναι φαρδύτεροι ενώ οι ακμές στο πίσω τμήμα είναι πιο στρογγυλεμένες. Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει η πιο χαμηλά τοποθετημένη γρίλια που περιστοιχίζεται από φώτα LED, ένα νέο splitter και φαρδύτερες εισαγωγές αέρα. Ανασχεδιασμένες είναι και οι εισαγωγές αέρα στο καπό που προσαρμόστηκαν στις ανάγκες του V6 κινητήρα ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν οι επίσης φαρδύτερες απολήξεις της εξάτμισης, ένα τετραγωνισμένο spoiler και τα ρετρό σχεδιασμού φώτα.

Στο εσωτερικό οι νεολογισμοί αφορούν τα Recaro καθίσματα και το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς κατά τα άλλα οι Ιταλοί φρόντισαν να διατηρήσουν την αύρα του παρελθόντος.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.