H Hyundai είναι από τους κατασκευαστές που παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση διερευνούν και την υδρογονοκίνηση. Εξάλλου, η σταθερή όσο και μακρόχρονη παρουσία του υδρογονοκίνητου Nexo FCV σε ορισμένες αγορές στην γκάμα της δεν αφήνει αμφιβολίες για τις προθέσεις της. Οι Κορεάτες κάνουν ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση των κυψελών καυσίμου, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο Initium, ένα όχημα τεχνολογίας κυψελών καυσίμου το οποίο, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της Hyundai θα οδηγήσει σε μια αντίστοιχης τεχνολογίας και ύφους έκδοση παραγωγής ήδη από το 2025.

Από σχεδιαστικής άποψης το πρωτότυπο εντάσσεται στην φιλοσοφία «Art of Steel» που διέπει τα SUV των Κορεατών, υιοθετώντας μια τετραγωνισμένη σιλουέτα που παραπέμπει στα 90’s αλλά και σε κινηματογραφικούς αστέρες όπως η Pontiac Aztek του Breaking Bad, κρίνοντας το κάθετο μπροστινό τμήμα με τα τετράγωνα φώτα αλλά και από την χάραξη της τρίτης κολώνας. Εξίσου εμφανής είναι και η περιπετειώδης «γραφή» που μεταφράζεται επίσης σε εμφανή σκούρα προστατευτικά, ράγες οροφής, τροχούς 21 ιντσών και σε μια γενναιόδωρη απόσταση από το έδαφος.

Το σημαντικότερο στοιχείο ωστόσο για το μοντέλο που, όπως όλα δείχνουν θα διαδεχτεί το Nexo είναι η βελτίωση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου και η αύξηση της αυτονομία σε 650 χλμ. Εκτός από την αυτονομία αυξημένη κατά 40 ίππους σε σχέση με το Nexo είναι και η διαθέσιμη ισχύς η οποία διαμορφώνεται σε 201 ίππους. Επιπλέον, τουλάχιστον ως concept το Initium διαθέτει σύστημα αμφίδρομης φόρτισης που επιτρέπει την φόρτιση τρίτων συσκευών ή την επιστροφή ενέργειας στο δίκτυο.

Η επίσημη πρεμιέρα του με σάρκα και οστά θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Los Angeles στα μέσα Νοεμβρίου οπότε και αναμένονται περισσότερες πληροφορίες και μια σαφής εικόνα του εσωτερικού του το οποίο σε κάθε περίπτωση η Hyundai περιγράφει ως άνετο και τεχνολογικά ενσυνείδητο, χωρίς προς το παρόν να δημοσιοποιεί εικόνες.