Οι Κινέζοι δεν έχουν κρύψει την ικανότητά τους να μαθαίνουν γρήγορα όσο και τις προθέσεις τους να διεκδικήσουν δυναμικά μερίδιο από κατηγορίες, η αριστεία στις οποίες αποτελούσε μέχρι πρότινος κατά κάποιο τρόπο ένα άτυπο ευρωπαϊκό προνόμιο.
Νωρίτερα μέσα στην χρονιά η Xiaomi παρέδωσε στο κοινό το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, SU7 το οποίο γρήγορα αποφάσισε να μετατρέψει σε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών υπερόπλο που θα διεκδικούσε τις δάφνες της Porsche Taycan Turbo GT στην πίστα του Nurburgring.
Σημειώνοντας χρόνο 6:46:87 στην «Πράσινη Κόλαση» το SU7 Ultra, όπως ονομάζεται η έκδοση επιδόσεων του κινεζικού τετράθυρου μοντέλου κατάφερε να εκπληρώσει την υπόσχεσή του, υποσκελίζοντας την Porsche Taycan Turbo GT η οποία τον Αύγουστο του 2023 είχε καταγράψει στο Ring χρόνο 7:07:55.
Οφείλουμε να σημειώσουμε ωστόσο ότι η τετράθυρη Porsche στην κορυφαία της διαμόρφωση διατίθεται ήδη από καιρό ως έκδοση παραγωγής για όσους μπορούν να την αποκτήσουν, κάτι που δεν ισχύει για το SU7 Ultra το οποίο συνοδεύεται από το status του πρωτότυπου. Αυτό ωστόσο, πρόκειται σύμφωνα με την Xiaomi να διορθωθεί σύντομα καθώς η κινεζική φίρμα σχεδιάζει να προσφέρει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής.
Εν είδει υπενθύμισης το SU7 Ultra ως πρωτότυπο επωφελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 1.548 ίππων και υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 350 χλμ./ώρα. Η Xiaomi δεν έχει αποκαλύψει το μέγεθος της μπαταρίας που αναλαμβάνει να τροφοδοτεί το παραπάνω σύνολο ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για τις συστοιχίες 101 kWh που εφοδιάζουν και την ήδη γνωστή και διαθέσιμη εμπορικά στην Ασία έκδοση Max του SU7.
Να σημειωθεί ότι εκτός από την υπεροχή ισχύος κατά περίπου 400 ίππους έναντι της Taycan Turbo GT, το SU7 Ultra είναι και ελαφρύτερο κατά 334 κιλά σε σχέση με το γερμανικό μοντέλο καθώς η Xiaomi αναφέρει ότι το βάρος του περιορίζεται σε 1.900 κιλά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων σε αμάξωμα αλλά και πλαίσιο καθώς και στην αφαίρεση στοιχείων όπως ο κλιματισμός.
Μια από τις διαφορές του από την πολιτική έκδοση του SU7 είναι ότι το Ultra διαθέτει μια πολύ διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση, ορατή δια γυμνού οφθαλμού στο σκαρί του και ενδεικτική της οποίας είναι το μέγεθος των 2.145 κιλών το οποίο αντιστοιχεί στην παραγωγή κάθετης δύναμης κατά το μέγιστο της ταχύτητάς του (350 χλμ./ώρα).
Να σημειωθεί πάντως πως η Xiaomi δεν ειναι η πρώτη φίρμα εκ Κίνας που μπαίνει με αξιώσεις στο Nurburgring, καθώς αναλόγως είχε πράξει και η Nio το 2017 με το επίσης ηλεκτρικό hypercar EP9 η οποία απέσπασε τότε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην θεωρούμενη ως απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.