H τσεχική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα του Kodiaq με την ισχυρότερη RS παραλλαγή του, φροντίζοντας να της εξασφαλίσει υψηλότερη ισχύ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά αλλά και μια σειρά βελτιωμένων χαρακτηριστικών που φιλοδοξούν να ικανοποιήσουν κάθε «ανήσυχο» οικογενειάρχη.
Όπως και η κορυφαία έκδοση της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου, έτσι και το νέο RS εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα ο οποίος, όμως, στην προκειμένη περίπτωση έχει βελτιωθεί προκειμένου να προσφέρει περισσότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 265 ίππους και 400 Nm ροπής. Το σύνολο συμπληρώνεται από σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το Kodiaq RS επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 231 χλμ./ώρα.
Αυτονόητα οι βελτιώσεις δεν περιορίζονται στο μηχανικό σύνολο καθώς η έκδοση επωφελείται από αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με αεριζόμενα δισκόφρενα και διπίστονες δαγκάνες. Στον εξοπλισμό του συγκαταλέγεται σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου καθώς και το σύστημα Dynamic Sound Boost το οποίο φροντίζει να ενισχύει τον ήχο, υπό πίεση, χάρη σε ένα ηχείο τοποθετημένο στην κάτω πλευρά του αυτοκινήτου.
Το παλμαρέ της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία του Dynamic Chassis Control Plus, του συστήματος δυναμικού ελέγχου που περιλαμβάνει ενεργά αμορτισέρ δύο βαλβίδων τον βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει μέσω της κεντρικής οθόνης αφής επιλέγοντας μία από τις 15 σχετικές ρυθμίσεις ή να «συμβαδίσει» με τις διαμορφώσεις που απορρέουν από την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual και Snow).
Σε επίπεδο εμφάνισης, η έκδοση RS ξεχωρίζει από το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα όπως η γρίλια και το περίγραμμα των παραθύρων ενώ το ίδιο φινίρισμα υιοθετούν και οι τροχοί των 20 ιντσών με σχεδιασμό που αποτελεί αποκλειστικότητα για την έκδοση. Ταυτόχρονα τα κατώτερα πλευρικά τμήματα βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος ενώ νέου σχεδιασμού είναι και ο προφυλακτήρας ο οποίος φιλοξενεί δύο τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης από χάλυβα.
Στα ενδότερα, το RS επενδύεται με μια ύφανση που η Skoda αποκαλεί μικρο-σουέντ η οποία καλύπτει το ταμπλό, τα εσωτερικά των θυρών και το υποβραχιόνιο ενώ το παζλ συμπληρώνουν το σπορ τριάκτινο τιμόνι και τα πεντάλ από χάλυβα. Τα σπορ καθίσματα επενδύονται επίσης από ένα μείγμα με μικρο-σουεντ και τεχνόδερμα αν και θα υπάρχει η επιλογή για φυσικό, διάτρητο δέρμα για εκείνους που το επιθυμούν.
Με δεδομένο ότι πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του μοντέλου στο βασικό εξοπλισμό της περιλαμβάνονται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,0 ιντσών σε συνδυασμό με οθόνη 13,0 ιντσών καθώς και ηχοσύστημα Canton. Στα standard εξοπλιστικά στοιχεία συγκαταλέγονται επίσης σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και matrix LED φωτιστικά σώματα.