H Opel προχωρά στην ανανέωση του Mokka εστιάζοντας σε στοχευμένες αλλαγές που αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία, τον εξορθολογισμό της γκάμας χωρίς να λείπουν φυσικά και οι διαφοροποιήσεις αισθητικού περιεχομένου.

Ξεκινώντας από τις τελευταίες, περιορίζονται στον ανασχεδιασμό του μπροστινού προφυλακτήρα προς όφελος της καλύτερης αεροδυναμικής, στα νέα LED  φωτιστικά σώματα, στα πρότυπα των Corsa και Frontera ,καθώς και στην προσθήκη νέων αεροδυναμικά βελτιστοποιημένων τροχών για την έκδοση Electric. Επίσης έχουν μειωθεί οι λεπτομέρειες από χρώμιο που έχουν αντικατασταθεί από το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές στα ενδότερα με όλες τις εκδόσεις να επωφελούνται ως standard από δύο οθόνες 10,0 ιντσών ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και η δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας μέσω των Apple CarPlay και Android Auto.

H κεντρική οθόνη επωφελείται από ένα βελτιωμένο λογισμικό και λειτουργικό, προσφέροντας περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης μέσω widgets, σε μια διαμόρφωση ανάλογη smartphone, ενώ στις εκδόσεις που βρίσκονται πιο ψηλά στην γκάμα, ενσωματώνει και το ευφυές σύστημα φωνητικής αλληλεπίδρασης ChatGPT.

Tην ανανεωμένη εικόνα συμπληρώνει το νέου σχεδιασμού τιμόνι αλλά κυρίως οι νέες επενδύσεις με προέλευση αποκλειστικά από ανακυκλωμένα υλικά. Η κεντρική κονσόλα έχει αποκτήσει ένα ματ ασημί φινίρισμα φιλοξενώντας λιγότερους διακόπτες καθώς οι περισσότερες λειτουργίες έχουν συγκεντρωθεί –και ελέγχονται–  στο infotainment. Επιπλέον οι ακριβότερες εκδόσεις επωφελούνται από σύστημα επαγωγικής φόρτισης για κινητά καθώς και ευρυγώνια 180 μοιρών κάμερα οπισθοπορείας.

Σε επίπεδο συνόλων, η γκάμα επιλογών του Mokka έχει απλοποιηθεί καθώς, έχει αφαιρεθεί η εισαγωγική έκδοση βενζίνης των 100 ίππων καθώς και ο συνδυασμός ηλεκτρικού μοτέρ 136 ίππων και μπαταρίας 50 kWh στην ηλεκτρική έκδοση.

Εφαλτήριο για την γκάμα εξακολουθεί να αποτελεί πάντως ο τρικύλινδρος turbo των 1,2 λίτρων αλλά σε εκδοχή ισχύος 136 ίππων και αποκλειστικά σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Ενδιάμεσο σταθμό αποτελεί η ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση Mokka Hybrid η οποία αξιοποιεί τον παραπάνω κινητήρα σε συνδυασμό όμως με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων ενσωματωμένο στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μια μικρή μπαταρία 0,9 kWh η οποία επιτρέπει την κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες και για μικρά διαστήματα, συμβάλλοντας παράλληλα στην περιστολή των μεγεθών κατανάλωσης καυσίμου (4,9 λίτρα/100 χλμ.) και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (110 γρ./χλμ.).

Στην κορυφή της γκάμας εξακολουθεί να βρίσκεται η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αποκλειστικά διαθέσιμη με μοτέρ 156 ίππων και μπαταρία 54 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία έως και 403 χλμ. και τη δυνατότητα φόρτισής της με ισχύ έως 100 kW, διαδικασία η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μισή ώρα.

Οι δυνητικοί αγοραστές του θα έχουν να επιλέξουν μεταξύ τριών εκδόσεων εξοπλισμού σε τιμές που στη Γερμανία, όπου ήδη ανακοινώθηκαν, ξεκινούν από τα 26.740 ευρώ για την έκδοση βενζίνης, από 29.740 ευρώ για την υβριδική καθώς και από 36.740 ευρώ για το Electric. Εν τω μεταξύ και μέχρι την άφιξη του ανανεωμένου Mokka στην ελληνική αγορά, η εγχώρια αντιπροσωπεία με προωθητική ενέργεια προσφέρει το υφιστάμενο Mokka σε τιμές από 20.900 ευρώ για την έκδοση βενζίνης 1.2 των 100 ίππων.