H Turkish Aerospace Industries Inc. (TUSAS) ,που έγινε στόχος τρομοκρατών, είναι το καμάρι του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, αφού για κάθε νέο κατασκεύασμα της ο ίδιος πήγαινε στα κεντρικά γραφεία και υπέγραφε με έναν μαρκαδόρο, είτε τα νέα drones, είτε τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη HURKUS, είτε τα ελικόπτερα.
Πρόκειται για ένα τεχνολογικό κέντρο σχεδιασμού, ανάπτυξης, κατασκευής, ολοκλήρωσης αεροδιαστημικών συστημάτων, εκσυγχρονισμού και υποστήριξης της τουρκικής αεροδιαστημικής βιομηχανίας.
Διαθέτει την αδειοδοτημένη παραγωγή μαχητικών αεροσκαφών F-16 (τα οποία μάλιστα η Τουρκία θέλησε να εξάγει σε τρίτες χώρες όπως και τα ανταλλακτικά τους) , ελαφρών αεροσκαφών μεταφοράς/θαλάσσιας περιπολίας/επιτήρησης CN-235, εκπαιδευτικών αεροσκαφών, ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης (SAR), έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR) και ελικοπτέρων γενικής χρήσης, καθώς και το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων (μεταξύ των οποίων και τα περιβόητα Bayraktar), μη επανδρωμένων αεροσκαφών στόχων και γεωργικών ψεκαστικών αεροσκαφών.
Το τελευταίο επίτευγμά της είναι το ΚΑΑΝ, το οποίο οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι είναι stealth, 5ης γενιάς, εφάμιλλο του F-35 παρά το γεγονός ότι διαθέτει κινητήρες από τα F-16.
Ο αμυντικός τομέας, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων μη επανδρωμένων αεροσκαφών Bayraktar, αντιπροσώπευσε σχεδόν το 80% των εσόδων από τις εξαγωγές της χώρας και 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια για το έτος 2023.
Ιδρύθηκε από το υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας το 1973 με σκοπό να μειώσει την εξάρτηση της αμυντικής βιομηχανίας της Τουρκίας από τις αγορές του εξωτερικού, υπό τον φόβο επιβολής εμπάργκο λόγω των πολιτικών που ακολουθούσε η Τουρκία έναντι της Συρίας και έναντι των Κούρδων.
Το 2005 η Αεροδιαστημική βιομηχανία και η εθνική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών συνενώθηκαν και πέρασαν στο τουρκικό δημόσιο. Στις εγκαταστάσεις απασχολούνται 15.000 άτομα.