Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει από το floor της γαλλικής έκθεσης τη δυναμικότερη εκδοχή του νεότερου ηλεκτρικού μοντέλου της η οποία αυτονόητα μοιράζεται εξ ολοκλήρου τα τεχνολογικά της χαρακτηριστικά με το ήδη γνωστό Q6 e-tron.
Aυτό που διαφέρει στην περίπτωση του Sportback είναι η διαφορετική χάραξη της οροφής η οποία μειώνει και το συνολικό ύψος κατά 3,7 εκ. αλλά και αυτό των πλευρικών παραθύρων, στοιχείο που σύμφωνα με την Audi τονίζει τους ανάγλυφους θόλους που έλκουν την καταγωγή τους από το θρυλικό Quattro.
Εκτός από την πιο δυναμική αισθητική η νέα χάραξη της οροφής εξασφαλίζει στο μοντέλο και καλύτερη αεροδυναμική στοιχείο που θα αντικατοπτρίζεται και στην κατανάλωση ενέργειας.
Όπως και το ήδη γνωστό Q6 e-tron, η Sportback έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε τέσσερις επιλογές δύο με ένα και ισάριθμες με δύο κινητήρες. Εφαλτήριο αποτελεί η έκδοση με ένα κινητήρα 250 ίππων και μπαταρία 83 kWh. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η έκδοση υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε επτά δευτερόλεπτα ενώ η αυτονομία διαμορφώνεται σε 345 χλμ. και η ισχύς φόρτισης σε 225 kW.
Ακολουθεί η έκδοση Performance με μπαταρία 100 kWh και ένα ισχυρότερο μοτέρ 306 ίππων. Αυτή επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία 655 χλμ. Η συγκεκριμένη έκδοση χάρη ακριβώς και στην πιο αεροδυναμική υπόσταση του μοντέλου είναι και αυτή με την μεγαλύτερη αποδοτικότητα/αυτονομία στην γκάμα του Q6 e-tron. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης διαμορφώνεται σε 260 kW.
Στο άλλο άκρο της γκάμας βρίσκονται οι δικινητήριες εκδόσεις Q6 και SQ6 οι οποίες εφοδιάζονται με την μπαταρία των 100 kWh και προσφέρουν 388 και 456 ίππων. Η αυτονομία τους προσδιορίζεται σε 635 και 606 χλμ. Φορτίζουν με ισχύ έως και 270 kW, ιδιότητα που τους εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε 22 λεπτά.
Όπως εύκολα υποθέτει κανείς το εσωτερικό δεν διαφέρει από του γνωστού Q6, διαθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και κεντρική οθόνη 14,5 ιντσών. Αμφότερες ενσωματώνουν νέου interface και λειτουργικό που υπόσχεται αμεσότητα, υψηλή απόκριση και ευκρίνεια. Στις επιλογές συγκαταλέγεται και μια τρίτη οθόνη για την ψυχαγωγία-ενημέρωση του συνοδηγού καθώς και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.