H γαλλική φίρμα αποκάλυψε από την έκθεση του Παρισιού την πρωτότυπη εκδοχή του νέου C5 Aircross το οποίο θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα την STLA Medium όπου φιλοξενούνται ήδη τα Peugeot 3008, 5008 και Opel Grandland αλλά και θα βασίζεται, στο κοντινό μέλλον, το νέο Jeep Compass.
Όπως και τα παραπάνω μοντέλα το νέο C5 Aircross, θα προσφέρει μια πολυσυλλεκτική από άποψη τεχνολογιών γκάμα κινητήριων συνόλων κάτι που σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμο τόσο ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο όσο και σε εκδόσεις βενζίνης με ήπια ή plug-in hybrid διαμόρφωση.
Εκτός από την αισθητική γραμμή που έχει επιλέξει η γαλλική φίρμα και η οποία εξασφαλίζει μια αρμονία με το πρόσφατο C3, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική με τους Γάλλους να επιλέγουν μια ιδιάζουσα χάραξη για το μπροστινό παρμπρίζ και τη γραμμή της οροφής που συνδυάζεται με ένα όσο το δυνατόν χαμηλότερα τοποθετημένο καπό.
Η οροφή απολήγει σε ένα σχεδόν κάθετο πορτ μπαγκάζ το οποίο υπόσχεται γενναιόδωρο όγκο ενώ ενδιαφέρον έχει η διάταξη των πίσω φωτιστικών σωμάτων όσο και η σχεδίαση της τρίτης κολώνας με τα ενσωματωμένα αεροδυναμικά στοιχεία. Στην όψη του είναι ορατή η προσπάθεια των Γάλλων να προσδώσουν μια ομοιομορφία με το νέο C3 ενώ συνολικά με ορισμένες προφανείς εξαιρέσεις του πρωτότυπο υπόσχεται πιστότητα στην μελλοντική έκδοση παραγωγής που αναμένεται εντός του 2025.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι με μήκος 4,65 μ. το C5 Aircross υπόσχεται απαράμιλλη άνεση στο εσωτερικό παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι δεν έχουν ανακοινώσει το μήκος του μεταξονίου. Τις διαστάσεις του συμπληρώνει το ύψος των 1,66 μέτρων ενώ για λόγους σύγκρισης, το μήκος του Peugeot E-3008 έχει μήκος 4,54 μ. και το Peugeot E-5008.
Aυτό που επίσης δεν αποκαλύπτει η γαλλική φίρμα είναι το εσωτερικό του, τονίζοντας μόνο ότι θα προσιδιάζει σε ένα lounge που θα υπόσχεται άνετη φιλοξενία σε πέντε άτομα σε ένα πλήρως ενσυνείδητο ψηφιακά περιβάλλον το οποίο περιγράφεται από τους ιθύνοντες της Citroen ως «θεαματικό».