Το πιο «αθλητικό» σκέλος των Γάλλων αποκαλύπτει εν όψει της φυσικής του πρεμιέρας στην έκθεση του Παρισιού, το A390_β, ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό «sport fastback» το οποίο θα αποτελέσει την επόμενη ψηφίδα -αλλά και μια ικανή δόση- του μέλλοντός της.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το πρωτότυπο είναι πιστό έως και κατά 85% στην έκδοση παραγωγής που, σημειωτέον, θα ακολουθήσει το 2025, στοχεύοντας σε αγοραστές που επιδιώκουν «την οδηγική ευχαρίστηση αλλά και να ξεχωρίζουν».
Το πρώτο μέσο που αξιοποιεί η Alpine για να εξασφαλίσει τις παραπάνω αρετές είναι προφανώς η σχεδίαση καθώς εκτός από τις εντυπωσιακές αναλογίες μιας coupe SUV φόρμας με πρακτική πέμπτη πόρτα, οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας έκαναν τα πάντα προκειμένου να αναδείξουν τον αθλητικό αλλά και «posh» χαρακτήρα του μοντέλου.
Αρκεί μια ματιά στην λεπτομερειακή προσέγγιση του μπροστινού τμήματος, στα πανταχού παρόντα αεροδυναμικά στοιχεία, και σε στοιχεία όπως η αισθητική των φώτων, η παρουσία τροχών 22 και 23 ιντσών με την φωτιζόμενη πλήμνη προκειμένου να διαπιστώσει κανείς τις προθέσεις της Alpine που θα μπορούσαν να συνοψιστούν στην φράση του επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας που περιέγραψε το A390_β με «αγωνιστικό με επίσημο ένδυμα».
Στις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες συγκρατήστε ότι η οριζόντια λωρίδα LED που βρίσκεται στο πίσω τμήμα αποτελεί μέρος μιας εκτεινόμενης κατά 8,0 ενεργής αεροτομής ενώ, παρά τα φαινόμενα το εξαιρετικά ιδιάζον διάτρητο μοτίβο της γρίλιας μπροστά λειτουργεί ως μια καλοζυγισμένη εισαγωγή αέρα.
Σε αντίθεση ωστόσο με το εξωτερικό που με ορισμένες αλλαγές προδιαγράφεται να προσγειωθεί απαράλλακτο ως έκδοση παραγωγής, η Alpine έχει επιλέξει να δώσει μια διαφορετική, αμιγώς αγωνιστική όσο και υπερβατική διάσταση στο τετραθέσιο 2+2 εσωτερικό.
Κυρίαρχο στοιχείο είναι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών επιπέδων από γυαλί ο οποίος υπόσχεται μια πολυδιάστατη ανάγνωση και εμπειρία των ενδείξεων. Τα καθίσματα από ανθρακόνημα –από το ίδιο υλικό αποτελείται και το πάτωμα- και το τιμόνι έχουν προέλθει από την εμπλοκή των Γάλλων στην F1 και η σχεδίασή τους αρκεί για να το αποδείξει. Επιπλέον το κάθισμα του οδηγού όσο και το τιμόνι έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν διάταξη, προσφέροντας μια πιο άνετη-καθημερινή ή μια ακραιφνώς σπορ εμπειρία.
Αυτό που δεν αποκαλύπτει προς το παρόν η Alpine προφανώς επιφυλασσόμενη για την φυσική πρεμιέρα του μοντέλου στο Παρίσι είναι τα σχετικά μεγέθη, σημειώνοντας πάντως ότι ως έκδοση παραγωγής το A390 θα είναι de facto τετρακίνητο. Στην περίπτωση του concept μάλιστα αξιοποιούνται τρία ηλεκτρικά μοτέρ, διάταξη η οποία αναμένεται να επιβιώσει και στην έκδοση παραγωγής αν και δεδομένα θα υπάρξουν και πιο προσιτές δικινητήριες εκδόσεις.