Έξι χρόνια μετά την τελευταία της εμφάνιση στο «floor» της γαλλικής μπιενάλε αυτοκινήτου, η αμερικανική φίρμα ανακοίνωσε την επάνοδό της στην εφετινή διοργάνωση η οποία ανοίγει αυλαία στις 14 Οκτωβρίου.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η Tesla θα φέρει μαζί της στη γαλλική διεθνή έκθεση, το Model 3, το Model Y, το Model S, το Model X αλλά και το Cybertruck το οποίο δεν διατίθεται και μάλλον ούτε πρόκειται ποτέ να διατεθεί στην Ευρώπη.
Ανεξαρτήτως της ευρωπαϊκής τύχης του ηλεκτρικού «τανκ» της Tesla, η παρουσία του συνόλου των μοντέλων της στην ευρωπαϊκή διοργάνωση, σηματοδοτεί μια στροφή 180 μοιρών σε σχέση με την αντιμετώπισή της στην αντίστοιχη διοργάνωση του 2022 την οποία η Tesla όσο και η συντριπτική πλειονότητα των καθιερωμένων ευρωπαίων και μη κατασκευαστών, με εξαίρεση τον όμιλο Renault, είχε αποφασίσει να αγνοήσει.
Αντιθέτως φέτος η παρουσία της Tesla όσο και η επάνοδος των Γερμανών εκπροσωπούμενων από τον όμιλο VW και των αυτοκινητοβιομηχανιών Audi, VW και Skoda, αλλά και από τον όμιλο BMW μέσω των BMW και Mini όσο και αυτή του ομίλου Stellantis με Alfa Romeo, Citroen, Peugeot, DS καθώς και Leapmotor, όπως επίσης και των Ford, KIA και της κινεζικής BYD, σε συνδυασμό με την σταθερή παρουσία του ομίλου Renault (Dacia, Alpine και Renault/Ampere), αναμένεται να προσδώσουν στη διοργάνωση λίγη από την χαμένη αίγλη των περασμένων ετών.
Επίσης σε αντίθεση με την πιο πρόσφατη έκθεση της Γενεύης που απουσία ευρωπαίων κατασκευαστών σχεδόν μονοπωλήθηκε από τους Κινέζους στην έκθεση του Παρισιού έχουν ανακοινώσει ότι θα συμμετέχουν εκτός από την BYD ήσσονος σημασίας, βάσει πωλήσεων στην Ευρώπη, κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες μεταξύ των οποίων οι Χpeng, Seres, GAC, Skyworth, Hongqi και Maxus με την SAIC ιδιοκτήτρια της MG και, «κάτοχου» του μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη να απουσιάζει.