H γαλλική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της κάνει τα αποκαλυπτήρια της ηλεκτρικής έκδοσης του 408, που προσφέρει περισσότερα σε όρους απόδοσης και αυτονομίας σε σχέση με το τεχνολογικά συναφές Ε-308 καθώς οι Γάλλοι δείχνουν να εκμεταλλεύτηκαν πλήρως το μεγαλύτερο μέγεθός του.
Έτσι, αν και τα E-308 και Ε-408 έχουν ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική, το μεγαλύτερο μέγεθος του δεύτερου επέτρεψε την αξιοποίηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας με χωρητικότητα 58,2 kWh. Εκτός από την μεγαλύτερη μπαταρία, έχει αξιοποιηθεί και ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 210 ίππους και 345 Nm ροπής, ισχύς που είναι πλήρως διαθέσιμη αποκλειστικά στο πρόγραμμα Sport καθώς στο Normal και στο Eco, είναι «μειωμένη» προς όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας.
Ως αποτέλεσμα της μεγαλύτερης μπαταρίας το E-408 υπόσχεται αυτονομία 453 χλμ. δηλαδή περίπου 39 χλμ. περισσότερα από το Ε-308. Η φόρτιση των συστοιχιών μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 120 kW μέγεθος κατά 20 kW συγκριτικά με το Ε-308 και το οποίο εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας από 20-80% σε χρόνο μισής ώρας. Στον εξοπλισμό του ηλεκτρικού γαλλικού fastback, όπως αρέσκονται να ονομάζουν οι Γάλλοι τον συγκεκριμένο τύπο αμαξώματος, συγκαταλέγεται ως standard αντλία θερμότητας η οποία προφανώς διαδραματίζει το δικό της ρόλο στην εξοικονόμηση ενέργειας αλλά και φορτιστής 11 kW ενώ η διαδικασία φόρτισης μπορεί να ελεγχθεί και μέσω του app της Peugeot για smartphone.
Προς το παρόν οι Γάλλοι δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία επιδόσεων, επιφυλασσόμενοι για την «φυσική» πρεμιέρα της νέας έκδοσης στην επικείμενη έκθεση του Παρισιού, ωστόσο τα παραπάνω, συνδυαστικά και με το μεγαλύτερο μέγεθος του Ε-408 θα πρέπει να συνεπάγονται αντίστοιχο χρόνο επιτάχυνσης με το Ε-308, δηλαδή λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για το «0-100».
Αυτό που δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του 408 είναι η εικόνα του τόσο η εξωτερική όσο και στα ενδότερα. Την διαφορά, εξωτερικά, κάνουν μόνο τα διακριτικά και η απουσία απολήξεων της εξάτμισης ενώ στο εσωτερικό επικρατεί η οικεία εικόνα όπου κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,0 ιντσών και η κεντρική οθόνη των 10,1 ιντσών σε συνδυασμό με μια μικρότερη οθόνη χαμηλότερα σε συνδυασμό και τα i-Toggle που προσφέρουν άμεση πρόσβαση στις «κρίσιμες» λειτουργίες. Τα paddles πίσω από το τιμόνι αξιοποιούνται για την ρύθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση που προσφέρει τρεις διαβαθμίσεις.
Σε ό,τι αφορά την έναρξη διάθεσης της έκδοσης αναμένεται να ξεκινήσει λίγο μετά την πρεμιέρα στην παρισινή έκθεση, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τον «εαυτό» του το Ε-408 προσφέρει στην γκάμα της Peugeot και την κατάκτηση ενός ορόσημου σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, καθώς με την συγκεκριμένη προσθήκη η γαλλική φίρμα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της.