Η γαλλική φίρμα δεν έχει κρύψει την εμπιστοσύνη της στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου σε ό,τι αφορά τον κλάδο των μεταφορών, εξελίσσοντας εδώ και τρία χρόνια, σε συνεργασία με την Hyvia μια κοινοπραξία των Γάλλων με την ειδική στην συγκεκριμένη τεχνολογία Plug Power, μια αντίστοιχη εκδοχή του Master η οποία και διατέθηκε σε περιορισμένους αριθμούς.

Πλέον η Renault επανέρχεται στο υδρογονοκίνητο van βελτιώνοντας σημαντικά τις προδιαγραφές του με βάση και το feedback που έλαβε από τους ιδιοκτήτες του πρώτου Master H2-Tech.

H νέα εκδοχή του μοντέλου που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Ανόβερο βασίζεται στην ίδια πολύπλευρη σε ό,τι αφορά τα σύνολα που μπορεί να φιλοξενήσει, πλατφόρμα όπου βασίζονται επίσης και οι υπόλοιπες εκδόσεις του Master συμβατικές και ηλεκτρική ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι παραλλαγές του γαλλικού van, ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου θα παράγεται στο εργοστάσιο της φίρμας στο Batilly με την Renault να τονίζει ότι οι κινητήρες, τα κιβώτια και οι μπαταρίες κατασκευάζονται σε γαλλικό έδαφος ενώ το 84% των προμηθευτών υλικών και υλών του Master έχουν επίσης ως έδρα τη Γαλλία σε μια υποσημείωση που συναντάται πλέον ολοένα και συχνότερα στα λεγόμενα των ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτου, ενδεικτική ενός νέου κλίματος προστατευτισμού που διέπει τις οικονομίες της Ευρώπης και φιλτράρεται (και) στη βιομηχανία.

Στο προκείμενο το νέο Master H2-Tech θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το 2025 και σύμφωνα με τις συστάσεις της γαλλικής φίρμας υπόσχεται αυτονομία που διαμορφώνεται σε 700 χλμ. βάσει WLTP, χάρη στις βελτιώσεις που υλοποιήθηκαν καθώς η προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση προσέφερε αυτονομία 500 χλμ.

Αυτό επίσης που θα άξιζε να σημειώσει κανείς είναι ότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Master E-Tech προσφέρει αυτονομία 460 χλμ. Στα πλεονεκτήματα της υδρογονοκίνητης έκδοσης η γαλλική φίρμα τονίζει παράλληλα τους ταχείς χρόνους ανεφοδιασμού (πέντε λεπτά) αλλά και την ιδιότητα της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου να αντεπεξέρχεται το ίδιο σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες αυτονομίας, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Επιπλέον με δεδομένο ότι το γαλλικό van που θα είναι διαθέσιμο επίσης και σε εκδόσεις  με ανοιχτή ή κλειστή καρότσα, έχει σχεδιαστεί εξαρχής (και) ως υδρογονοκίνητο και κατ΄επέκταση δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις ως προς τις μεταφορικές του ικανότητες και τον χώρο φόρτωσης σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του.

Εκτός από το υδρογονοκίνητο Master H2 E-Tech, η Hyvia και άλλα μοντέλα που θα ακολουθήσουν σχεδιάζει ένα πλήρες «οικοσύστημα» υδρογόνου από σταθμούς ανεφοδιασμού και την παραγωγή κλιματικά ουδέτερου υδρογόνου έως και την χρηματοδότηση και συντήρηση στόλων αυτοκινήτων με τεχνολογία κυψελών καυσίμου.