H ΒYD αποκάλυψε ένα μεγάλου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικό van ειδικά σχεδιασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά επιδιώκοντας να διεκδικήσει μερίδιο από μια κατηγορία όπου «διαγωνίζονται» μοντέλα όπως το Ford E-Transit, Renault Master E-Tech και Fiat E-Ducato.
H λογική με την οποία έχει σχεδιαστεί το E-Vali είναι η πραγματοποίηση δρομολογίων εντός της πόλης, το λεγόμενο «last mile delivery», προσφέροντας ωστόσο παραπάνω από όσα ζητούσε κανείς από την συγκεκριμένη κατηγορία σε όρους όγκου φόρτωσης. Αναλυτικότερα, η βασική έκδοση με μήκος 5,995 μ., μεταξόνιο 3,865 μ., ύψος 2,78 και πλάτος 2,096 μ. προσφέρει ωφέλιμο όγκο στον χώρο φόρτωσης 13,9 κυβικών μέτρων.
Αν το παραπάνω μέγεθος δεν αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των ιδιοκτητών του, υπάρχει και έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο και μήκος 6,995 μ. η οποία μπορεί να φιλοξενήσει 17,9 κυβικά μέτρα κιβωτίων και αντικειμένων με την προϋπόθεση ότι το βάρος τους δεν ξεπερνά τα 1.450 κιλά. Για λόγους σύγκρισης τα αντίστοιχα μεγέθη για το E-Transit είναι 15,1 κυβικά μέτρα για τον χώρο φόρτωσης και μέγιστο βάρος 1.745 κιλά.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το αυξημένο ύψος του E-Vali δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό ή στον φορτοεκφορτωτή να σταθεί όρθιος στον χώρο φόρτωσης ενώ για ευκολία στην πρόσβαση και στην φόρτωση το van διαθέτει πλευρική συρόμενη θύρα αλλά και διπλή πόρτα στο πίσω τμήμα.
Σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές του δυνατότητες το E-Vali εφοδιάζεται με μπαταρία τεχνολογίας Blade της BYD χωρητικότητας 80,64 kWh, προσφέροντας 250 χλμ. αυτονομίας και τη δυνατότητα φόρτισης από 10-80% της ενέργειας σε μισή ώρα χάρη στην ισχύ με την οποία φορτίζει και η οποία ανέρχεται σε έως και 188 kW. Παράλληλα το ηλεκτρικό van διαθέτει λειτουργία V2L κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να τροφοδοτήσει με ηλεκτρικό ρεύμα τρίτες συσκευές ενώ εφοδιάζεται de facto με αντλία θερμότητας η οποία συνεισφέρει στην εξοικονόμηση ενέργειας αλλά και στον αποτελεσματικότερο κλιματισμό του θαλάμου επιβατών.
Στο εσωτερικό η BYD έχει αποφύγει τις κινήσεις εντυπωσιασμού, σχεδιάζοντας με γνώμονα την εργονομία και την εύκολη πρόσβαση του οδηγού στα χειριστήρια ψηφιακά και μη. Το εξοπλιστικό του παλμαρέ συμπληρώνουν ένα αναδιπλούμενο τραπεζάκι στην κεντρική κονσόλα, ένα μίνι ψυγείο καθώς και πλήθος αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα και έγγραφα. Σε ψηφιακό επίπεδο, αξίζει να σημειωθεί ότι πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός ενός το infotainment επωφελείται από λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto. Στα συστήματα ασφαλείας συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων, ρυθμιζόμενο cruise control, σύστημα ανίχνευσης εμποδίων στα τυφλά σημεία και κόπωσης του οδηγού.