H βρετανική φίρμα πραγματοποιεί τα αποκαλυπτήρια της νέας, τέταρτης κατά σειρά γενιάς της Flying Spur η οποία με 782 ίππους στην κορυφαία διαμόρφωση Speed, εγκαταλείπει το status του πολυτελούς sedan, αποκαλώντας εαυτή «τετράθυρο supercar» με δεδομένο και ότι πρόκειται για το ισχυρότερο μοντέλο με τέσσερις πόρτες που έχει παρουσιάσει ποτέ η Bentley.
Επίκεντρο της «μεταμόρφωσης» αποτελεί το πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα που οι Βρετανοί αποκαλούν «Ultra Performance Hybrid» και στην προκειμένη περίπτωση αντικαθιστά τοn απελθόντα W12 με τον συνδυασμό ενός διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 χωρητικότητας 4,0 λίτρων με απόδοση 600 ίππων σε συνδυασμό ηλεκτρικό μοτέρ 190 ίππων που ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω στην έκδοση Speed είναι συνδυαστική ισχύς 782 ίππων και 1.000 Nm ροπής δηλαδή, περίπου 150 ίπποι και 100 Nm ροπής περισσότερα σε σχέση με την Flying Spur της εποχής του W12. Πλην των μεγαλύτερων απόλυτων μεγεθών, η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα διαφοροποιεί την καμπύλη της ροπής, καθιστώντας την διαθέσιμη από χαμηλότερες στροφές ενώ συμβάλλει και στην πλήρη εξάλειψη της υστέρησης του turbo.
Σε όρους επιδόσεων η Flying Spur Speed υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η παρουσία μπαταρίας 25,9 kWh που συμπληρώνει το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 76 χλμ. ενώ μειώνει θεαματικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα οι οποίες περιορίζονται σε 33 γρ./χλμ. Να σημειωθεί ότι η επαναφόρτιση της μπαταρίας απαιτεί δύο ώρες και 45 λεπτά ενώ η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 11 kW.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης Speed συμπληρώνει η de facto παρουσία συστήματος τετραδιεύθυνσης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ενός νέου συστήματος ESC. To παρών δίνουν επίσης αμορτισέρ δύο βαλβίδων τα οποία επιτρέπουν ένα ευρύτερο φάσμα διαφοροποίησης στην απόσβεση και στην επαναφορά, καθιστώντας πιο διακριτές στην οδήγηση και στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου τις διαφορές ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Bentley και Sport. Στον εξοπλισμό της Flying Spur συγκαταλέγεται επίσης και η αερανάρτηση δύο θαλάμων η οποία με τη σειρά της υπόσχεται αυξημένη άνεση, ιδίως στo πρόγραμμα Comfort.
Όπως και στο παρελθόν, την ανάρτηση αναλαμβάνει να υποστηρίξει ένα παράλληλο κύκλωμα 48 Volt το οποίο αναλαμβάνει να αντισταθμίζει ενεργά τις κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση αλλά λειτουργεί και ως σύστημα διαχείρισης ροπής μέσω του κεντρικού διαφορικού.
Παρόλο που οι παραπάνω αλλαγές και ιδίως αυτές του κινητήρα κάθε άλλο παρά αμελητέες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σε σχέση με το παρελθόν, η Bentley έχει επιλέξει να ακολουθήσει μια συντηρητική οδό σε ό,τι αφορά την σχεδίαση της Flying Spur που μεταβάλλει μόνο λίγο την σχεδίαση της γρίλιας, των προφυλακτήρων του αεροδυναμικού διαχύτη και των φωτιστικών σωμάτων. Αυτονόητα η ανανεωμένη εξωτερική εικόνα συμπληρώνεται από την παρουσία νέας αισθητικής τροχών 22 ιντσών.
Αντιστοίχως ισχύει και για το εσωτερικό όπου κυριαρχεί ο νέος σχεδιασμός για τα καθίσματα, τα αναβαθμισμένα γραφικά για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και στοχευμένες αλλαγές για το σύστημα infotainment όσο και για τα συστήματα υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας. Σε ό,τι αφορά την τελευταία παράμετρο, αξίζει να σημειωθεί ότι οι Βρετανοί υπόσχονται ότι θα υπάρξει μια νέα λειτουργία κάθε χρόνο με δεδομένο και ότι υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης αναβάθμισης μέσω over-the-air updates.
Φυσικά δεν λείπει η γνωστή πολυτέλεια η οποία μεταφράζεται (και) στη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 700 διαφορετικών επιλογών, μεταξύ των οποίων τρία διαφορετικά ηχοσυστήματα με το ένα από αυτά Naim να προσφέρει ισχύ 2.200 Watt και 19 ηχεία καθώς και για πρώτη φορά το Wellness Seating Specification το οποίο φροντίζει για εξατομικευμένες υπηρεσίες κλιματισμού και μασάζ σε κάθε κάθισμα/επιβαίνοντα ξεχωριστά.