Όλα τα σώματα των αγνοούμενων από το εσωτερικό του μοιραίου γιοτ, το οποίο βυθίστηκε λίγο πιο έξω από το λιμάνι του Πορτιτσέλο, στο Παλέρμο.

Η 6η σορός ανήκει στην κόρη του Μάικ Λίντς, την 18χρονη Χάνα. Ο συνολικός αριθμός των νεκρών του ναυαγίου ανέρχεται πλέον σε 7.

Οι υπόλοιποι σοροί που ανασύρθηκαν ανήκουν στον πρόεδρο της Morgan Stanley International, Τζόναθαν Μπλούμερ, τη σύζυγο του Μπλούμερ Τζούντι, τον δικηγόρο του Λιντς στις ΗΠΑ και εταίρο στην εταιρεία Clifford Chance της Νέας Υόρκης Κρις Μορβίλο και τη σύζυγό του Νέντα, σχεδιάστρια κοσμημάτων στη Νέα Υόρκη.

Υπενθυμίζεται πως ο σεφ της θαλαμηγού, ο Ρικάλντο Τόμας είχε βρεθεί νεκρός λίγες ώρες μετά τη βύθιση του γιοτ.

«Αβύθιστο» το σκάφος

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας που κατασκευάζει και πουλάει τα εν λόγω γιοτ, σκάφη όπως το Bayesian είναι «αβύθιστα».

Ειδικότερα, ο Giovanni Costantino δήλωσε στο skynews πως η δομή και η καρίνα τους τα καθιστούν «αβύθιστα σώματα».

Για το περισταστικό ο ίδιος αναφέρει πως «ακούγεται σαν μια απίστευτη ιστορία, τόσο τεχνικά όσο και ως γεγονός»

«Όλα όσα έχουν γίνει, αποκαλύπτουν έναν πολύ μακρύ κατάλογο λαθών. Οι άνθρωποι δεν έπρεπε να βρίσκονται στις καμπίνες, το σκάφος δεν έπρεπε να είναι αγκυροβολημένο. Οι επιβάτες ανέφεραν κάτι παράλογο, ότι δηλαδή η καταιγίδα έφτασε απροσδόκητα, από το πουθενά. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Όλα ήταν προβλέψιμα. Έχω τους μετεωρολογικούς χάρτες εδώ μπροστά μου. Τίποτα δεν ήρθε ξαφνικά. Kατέληξαν σαν τα ποντίκια» ανέφερε ο επιχειρηματίας.

Το φαινόμενο του «μαύρου κύκνου»

Ένα σπάνιο καιρικό φαινόμενο είναι πιθανώς ο ένοχος του ναυαγίου. Οι Βρετανοί ερευνητές μιλούν για το φαινόμενο του «μαύρου κύκνου», την εκδήλωση δηλαδή ενός ακραίου γεγονότος με μεγάλη ισχύ σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα με εντελώς απρόβλεπτα αποτελέσματα.

«Βλέποντας τις ακραίες καιρικές συνθήκες, αν μιλάμε για υδροστρόβιλο, που φαίνεται να είναι, θα το θεωρούσα σαν εκδήλωση του φαινομένου του “μαύρου κύκνου”. Έτσι, έχουμε αυτό το γεγονός υψηλής επίδρασης, αλλά χαμηλής πιθανότητας. Και ακόμη και εκτός της ναυτιλιακής βιομηχανίας, όλες οι βιομηχανίες αντιμετωπίζουν κάποια στιγμή το σενάριο του “μαύρου κύκνου”. Πόση ετοιμότητα έχουμε; Πόσος προγραμματισμός έχει γίνει; Πόσο ρίσκο είμαστε διατεθειμένοι να αναλάβουμε;», είπε ο επικεφαλής θαλάσσιων ερευνών και διάσωσης.

Για περισσότερες από τρεις ώρες οι ιταλικές αρχές ανέκριναν σήμερα τον καπετάνιο του σκάφους για να αποκτήσουν μία πληρέστερη εικόνα για τα αίτια της τραγωδίας.