Τα σχόλια της Έλενας Ακρίτα στα social media, για τις ενδυματολογικές επιλογές της παρουσιάστριας του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του MEGA, Κατερίνας Παναγοπούλου, στο Προεδρικό Μέγαρο για την 50η επέτειο από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, έφεραν την παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης έστειλε επιστολή στην κ. Ακρίτα χαρακτηρίζοντας «προσβλητική» την ανάρτηση στο Facebook, επισημαίνοντας ότι «οι δημοσιογράφοι έχουμε μεγάλη ευθύνη για τον δημόσιο λόγο που εκφέρουμε και στον χώρο των social media».
Η επιστολή
«Κυρία Ακρίτα,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θεωρεί προσβλητική την ανάρτησή σας στο Facebook αναφορικά με την παρουσία της συναδέλφου Κατερίνας Παναγοπούλου στην εκδήλωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο.
Σε μια εποχή που ο κακοποιητικός λόγος ισοπεδώνει τη γυναικεία προσωπικότητα, οι δημοσιογράφοι έχουμε μεγάλη ευθύνη για τον δημόσιο λόγο που εκφέρουμε και στον χώρο των social media, καθώς αποτελούν αφορμή για απειλές μέχρι και για χειροδικία».
Ο αρραβώνας στην Άνω Πεσκανδρίτσα
Στην πρώτη της ανάρτηση στο Facebook η κ. Ακρίτα, αφού επισήμανε ότι δεν γνώριζε ποια ήταν η Κατερίνα Παναγοπούλου, άσκησε γλαφυρή κριτική στα ρούχα που φόρεσε.
«Δεν ξέρω ποια είναι, αλλά λογικά τη ντύνει η υπερκομψη Μαρέβα. Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα. Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Ανω Πεσκανδρίτσα και βιντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει» έγραψε.
«Δεν ζηλεύω τα νιάτα της»
Λίγη ώρα μετά την πρώτη ανάρτηση, και αφού πληροφορήθηκε, όπως διευκρίνισε ποια ήταν η παρουσιάστρια του MEGA, η Έλενα Ακρίτα επανήλθε θέτοντας, αυτή τη φορά, θέμα αντικειμενικότητας και αξιοπιστίας της Κατερίνας Παναγοπούλου.
«Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικα και μόνο τα ρουχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιωτη θα τής έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…)» έγραψε.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί ξανά και στο αισθητικό σκέλος, που δεν της άρεσε, όπως είπε. «Και κάτι τελευταίο – γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιάτα της. Τα δικά μου ζηλεύω».