Ο κ. Μπονάνος υπογράμμισε την ανάγκη για ρεαλιστική προσέγγιση, απορρίπτοντας την επιμονή σε λύσεις που θα οδηγήσουν σε φαραωνικά έργα.

«Το ζήτημα του τρένου είναι κεντρικό για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας», δήλωσε ο κ. Μπονάνος. «Η σύνδεση του σιδηρόδρομου με το νέο λιμάνι είναι κρίσιμη για την εμπορευματική ανάπτυξη. Λυπούμαστε για την απόφαση της επιτροπής που δεν περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση για την υπογειοποίηση, καθώς η περιοχή μας δεν επωφελείται από το μισό δισεκατομμύριο ευρώ που έχει εξασφαλιστεί από κοινοτικούς πόρους για σιδηροδρομικά έργα στην Ελλάδα».

Ο κ. Μπονάνος ανέφερε ότι οι τοπικοί φορείς πρέπει να επικεντρωθούν σε ρεαλιστικές προτάσεις και να αποφύγουν την επαναστατική γυμναστική. «Όλοι οι φορείς πρέπει να έχουμε κοινή γνώμη και να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στην πρώτη ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων, η οποία επέλεξε να επισημάνει τη στήριξη της περιφερειακής αρχής, ο κ. Μπονάνος σημείωσε ότι δεν πιστεύει ότι ο δήμαρχος αναζητά αντιπάλους στην περιφερειακή αρχή. Αντίθετα, τόνισε τη διαρκή προσπάθεια για ισόρροπη ανάπτυξη σε όλες τις πόλεις της Περιφέρειας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Φωκιών Ζαΐμης, σε δηλώσεις του σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό εξέφρασε τη θέση ότι η τελική απόφαση για το σιδηροδρομικό έργο ανήκει στην κυβέρνηση. «Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και υποστηρίζουμε την υλοποίηση του έργου. Είναι κρίσιμο να συνδεθεί η Πάτρα με την πρωτεύουσα και το λιμάνι. Η τελική απόφαση για τέτοια εθνικά έργα λαμβάνεται από την κυβέρνηση», δήλωσε ο κ. Ζαΐμης.

Η συζήτηση γύρω από το σιδηροδρομικό έργο συνεχίζεται, με τους τοπικούς φορείς να αναζητούν βιώσιμες λύσεις που θα προωθήσουν την ανάπτυξη της περιοχής χωρίς την επιβάρυνση των φαραωνικών έργων.