Στόχος της μελέτης είναι να καταδειχθεί η αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετων έργων στην περιοχή.

«Θεωρώ ότι η κυκλοφορία είναι μέγιστη και πολύ επικίνδυνη. Ενδέχεται να χρειαστεί όλος ο δρόμος να είναι χωρισμένος», ανέφερε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέξανδρος Καχριμάνης, υπογραμμίζοντας ότι τα τρέχοντα έργα βασίζονται σε κυκλοφοριακή μελέτη που είχε συνταχθεί επί θητείας του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Ηπείρου, Δημήτρη Πανοζάχου.

Αντιδράσεις προκάλεσε η έγκριση της νέας μελέτης. Ο επικεφαλής της παράταξης «Ήπειρος Όλον», Στέφανος Ζούμπας, και η Τίνα Ζέκα από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» εξέφρασαν την άποψη ότι η νέα καταγραφή των κυκλοφοριακών φόρτων θα έπρεπε να είχε προηγηθεί των υπό εκτέλεση έργων. Επιπλέον, χαρακτήρισαν υπερβολικό το κόστος της παρέμβασης στο Μπιζάνι, το οποίο ανέρχεται στα 7 εκατομμύρια ευρώ.

Απαντώντας στις αντιδράσεις, ο κ. Καχριμάνης τόνισε: «Είναι έργα που κάνουμε για να σώσουμε ζωές», κλείνοντας τη συζήτηση.

Η νέα μελέτη αναμένεται να προσφέρει ακριβή δεδομένα για την κυκλοφοριακή κατάσταση της περιοχής, συμβάλλοντας στη λήψη αποφάσεων για την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση της κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας.