Δίχως ιδιαίτερα προβλήματα εξελίσσεται η αεροπορική κίνηση και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος. Και τούτο παρά τα προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν άλλα μεγάλα αεροδρόμια διεθνώς, στα πληροφοριακά τους συστήματα λόγω της βλάβης της Microsoft.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε πριν λίγο στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου, μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κλπ). Δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους.
Χάος στα αεροδρόμια
Οι επιβάτες στο αεροδρόμιο του Εδιμβούργου στη Βρετανία δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα αυτόματα μηχανήματα καρτών επιβίβασης, ενώ οι οθονές δείχνουν μήνυμα που αναφέρει ότι «ο σέρβερ είναι εκτός διαδικτύου», δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας στο Reuters.
Το αεροδρόμιο Σίπχολ στην Ολλανδία — ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης — ανέφερε ότι έχει επίσης επηρεαστεί από την παγκόσμια τεχνική βλάβη, σημειώνοντας ότι οι επιβάτες που είναι προγραμματισμένο να ταξιδέψουν σήμερα θα πρέπει να επικοινωνήσουν πρώτα με την αεροπορική τους εταιρεία.
«Η βλάβη έχει επηρεάσει τις πτήσεις από και προς το Σίπχολ», εξήγησε εκπρόσωπος του αεροδρομίου, προσθέτοντας ότι δεν είναι ξεκάθαρο πόσες πτήσεις αφορά το πρόβλημα.
Νωρίτερα το αεροδρόμιο του Βερολίνου είχε αναφέρει ότι αναστέλλει την εναέρια κυκλοφορία ως τις 10:00 λόγω τεχνικού προβλήματος.
«Προς το παρόν οι μόνες πληροφορίες που διαθέτουμε είναι ότι υπάρχει ένα τεχνικό συμβάν και κατά συνέπεια (…) χρειάστηκε να ανασταλεί η εναέρια κυκλοφορία ως τις 10:00 (τοπική ώρα, 11:00 ώρα Ελλάδας)», εξήγησε εκπρόσωπος του αεροδρομίου χωρίς να διευκρινίσει τη φύση της βλάβης και χωρίς να είναι σε θέση να διευκρινίσει πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Το αεροδρόμιο της Μελβούρνης ενημέρωσε τους πελάτες ότι «αντιμετωπίζει ένα παγκόσμιο τεχνολογικό πρόβλημα που επηρεάζει τις διαδικασίες check-in για ορισμένες αεροπορικές εταιρείες» και συμβούλεψε τους επιβάτες να «δώσουν λίγο επιπλέον χρόνο για το check-in».