H γερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της Macan με δύο νέες εκδόσεις, εκ των οποίων και η νέα βασική πισωκίνητη εκδοχή της η οποία θα αποτελέσει το σημείο εισόδου για την απόκτηση του μικρότερου και πλέον αμιγώς ηλεκτροκίνητου –τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την Ευρώπη- SUV της Porsche. Η δεύτερη προσθήκη γεφυρώνει την απόσταση ανάμεσα σε Macan 4 και Macan Turbo προσφέροντας μια ενδιάμεση λύση με έμφαση στις επιδόσεις.

Ξεκινώντας από την νέα βάση, η βασική έκδοση Macan -χωρίς επιπλέον διακριτικά στην ονομασία της- εφοδιάζεται από ένα τοποθετημένο πίσω, ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 340 ίππων το οποίο όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις τροφοδοτείται από μπαταρία 100 kWh. Αυτό καθιστά την συγκεκριμένη έκδοση και την αποδοτικότερη της γκάμας εξασφαλίζοντάς της αυτονομία 641 χλμ. χάρη και στο χαμηλότερο βάρος της το οποίο υπολείπεται κατά 110 κιλά σε σχέση με την αμέσως επόμενη τη τάξει Macan 4. Όπως όλες οι εκδόσεις της Macan έτσι και η συγκεκριμένη επωφελείται από το κύκλωμα των 800 V το οποίο με τη σύνδεση σε ταχυφορτιστή DC επιτρέπει την επαναφόρτιση με ισχύ 270 kW, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας έως το 80% σε χρόνο περίπου 21 λεπτών.

Να σημειωθεί ότι η βασική έκδοση διαθέτει και λειτουργία overboost η οποία αυξάνει την ισχύ της για περιορισμένο χρονικό διάστημα σε 360 ίππους ενώ τη συστοιχία μεγεθών της συμπληρώνει η διαθέσιμη ροπή των 563 Nm και η δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 220 χλμ../ώρα.

Η ισχυρότερη 4S διατηρεί τη διάταξη των δύο ηλεκτρικών μοτέρ προσφέροντας ισχύ 448 ίππων και 820 Nm ροπής ενώ διαθέτει εξίσου λειτουργία overboost σε συνδυασμό με το πακέτο Sport Chrono η οποία αυξάνει τη διαθέσιμη ισχύ σε 483 ίππους για περιορισμένο χρονικό περιθώριο.

Ως αποτέλεσμα η 4S ολοκληρώνει τη διαδικασία των «0-100» σε 4,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 240 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 100 kWh εξασφαλίζει με τη σειρά της αυτονομία 606 χλμ. ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι με δεδομένη την θέση της στην προϊοντική κλίμακα της Macan εφοδιάζεται ως standard με το ενεργό σύστημα ελέγχου ανάρτησης PASM διαθέτοντας de facto ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Σε κάθε περίπτωση διατίθεται προαιρετικά και η αερανάρτηση καθώς και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Όπως όλες οι εκδόσεις, έτσι και η 4S διαθέτει το κύκλωμα φόρτισης των 800 Volt το οποίο επιτρέπει την επαναφόρτιση των μπαταριών της έως το 80% σε χρόνο 20 λεπτών.

Παράλληλα με τις νέες εκδόσεις η γερμανική φίρμα προσφέρει και μια σειρά νέων επιλογών μεταξύ των οποίων ένα νέο off-road έμπνευσης πακέτο που ενισχύει την off-road εμφάνισή της με σκούρου χρώματος προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος με διαφορετική σχεδίαση που αυξάνουν την γωνία προσέγγισης. Εφόσον το συγκεκριμένο πακέτο συνδυαστεί και με την προαιρετική αερανάρτηση η οποία αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκ., (μέγιστο 19,5 εκ.) η Macan αποκτά περισσότερες δυνατότητες για περιηγήσεις εκτός της πεπατημένης.