Hongqi: Νέα άφιξη εκ Κίνας

Παρά την νέα δασμολογική πολιτική μια ακόμα κινεζική φίρμα η Hongki ξεδιπλώνει από το Goodwood τα σχέδιά της να κατακτήσει την ευρωπαϊκή αγορά

Μπορεί το ευρωπαϊκό επιχειρηματικό περιβάλλον με φόντο την νέα δασμολογική πολιτική της ΕΕ για τους κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων να δείχνει λιγότερο ελκυστικό, ωστόσο αυτό δεν δείχνει να ανακόπτει την επέλαση των κατασκευαστών από την αχανή ασιατική χώρα στη γηραιά ήπειρο.

Ακόμα μία κινεζική φίρμα η Hongqi, ιδιοκτησίας του κρατικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών FAW ετοιμάζεται να διευρύνει την παρουσία της στην Ευρώπη, ανακοινώνοντας από το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood την πρόθεσή της να επεκταθεί σε νευραλγικές αγορές της γηραιάς ηπείρου όπως η Γαλλία και η Γερμανία, αυξάνοντας παράλληλα τον αριθμό μοντέλων που διαθέτει στην ευρωπαϊκή επικράτεια.

Προς το παρόν, η Hongqi δραστηριοποιείται μόνο στις αγορές της Νορβηγίας, Σουηδίας, Βελγίου, Ολλανδίας και Λουξεμβούργου με ένα και μόνο μοντέλο, το μεγάλο ηλεκτρικό SUV, Ε-HS9.

Βάσει των όσων ανακοίνωσε από τη βρετανική διοργάνωση, εκτός από περισσότερες αγορές, η Hongki σχεδιάζει στο πλαίσιο του πενταετούς πλάνου της να λανσάρει στην Ευρώπη έως και 12 νέα μοντέλα το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η αρχή για μια διευρυμένη γκάμα θα γίνει από το μεσαίου μεγέθους τετράθυρο ηλεκτρικό μοντέλο EH7 ενώ θα ακολουθήσει το μεσαίου μεγέθους, επίσης ηλεκτρικό, SUV η διάθεσή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει από τα τέλη της χρονιάς. Στη συνέχεια θα προστεθούν στην γκάμα και plug-in υβριδικά μοντέλα.

Σε ό,τι αφορά τους ευρύτερους στόχους της φίρμας, αξίζει να σημειωθεί ότι η Hongqi που ιδρύθηκε το 1958 στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις μεταξύ 30.000-50.000 μονάδων ετησίως στη γηραιά ήπειρο με ορίζοντα πενταετίας. Επί του παρόντος μετράει μόλις 207 πωλήσεις του E-HS9 τους πρώτους πέντε μήνες του 2024.

Να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό SUV διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά σε τιμές που ξεκινούν από τα 60.000 και φτάνουν έως τα 100.000 ευρώ καθώς η Hongki πλασάρεται στην Κίνα ως μια premium φίρμα και ως εναλλακτική στα μοντέλα των Audi, BMW και Mercedes-Benz. Στην Ευρώπη θα επιχειρήσει να προσελκύσει κοινό προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό συνδυασμό «τιμής, ποιότητας και σχεδίασης» όπως σημείωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας Giles Taylor ο οποίος ανέλαβε από το Goodwoοd να δώσει το νέο στίγμα της φίρμας σε ό,τι αφορά την Ευρώπη.

Ενδεικτικά σε ό,τι αφορά το είδος των μοντέλων που σχεδιάζει να φέρει η κινεζική φίρμα στην Ευρώπη, το ΕΗ7 το οποίο αναμένεται από το προσεχές φθινόπωρο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν συνδυαστική ισχύ που ξεπερνά τους 620 ίππους, τετρακίνηση και τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία διαμορφώνεται σε 700 χλμ. ενώ οι μπαταρίες θα προσφέρουν τη δυνατότητα επαναφόρτισής τους με ισχύ έως 250 kW.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.