Πριν περίπου τρία χρόνια, η ινδικής ιδιοκτησίας πια -Tata Motors- βρετανική φίρμα ανακοίνωσε τον πλήρη εξηλεκτρισμό της με ορίζοντα το 2025. Πλέον η Jaguar δείχνει να προχωρά στο επόμενο βήμα εκπλήρωσης της συγκεκριμένης στρατηγικής, ανακοινώνοντας την διακοπή παραγωγής έξι μοντέλων της έως το τέλος του έτους, απόφαση η οποία, μέχρι νεωτέρας, ουσιαστικά θα αφήσει την γκάμα των Βρετανών μόνο με την F-Pace.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις εκπροσώπου της βρετανικής φίρμας, με φόντο την παραπάνω απόφαση, θα καταργηθούν οι ΧΕ, XF τετράθυρη και station wagon, F-Type, E-Pace αλλά και παρά το πρόσχημα της ηλεκτροκίνησης, η I-Pace. Πλην των συστάσεων περί ηλεκτρικής στροφής, όπως δήλωσε ο Adrian Mardell, επικεφαλής της βρετανικής φίρμας απευθυνόμενος με πάση ειλικρίνεια σε επενδυτές, τα παραπάνω έξι μοντέλα προσφέρουν «σχεδόν μηδενική κερδοφορία» στην εταιρεία, συμπληρώνοντας ότι «δεν έχουμε βγάλει χρήματα με κανένα από τα παραπάνω μοντέλα» και αποκαλώντας προϊόντα «χαμηλότερης αξίας».
Να σημειωθεί ότι με φόντο την παραπάνω αντίληψη η Jaguar παρήγε ήδη το τελευταίο αντίτυπο της F-Type. Επίσης, ακόμα και στην περίπτωση της F-Pace η οποία θα είναι το μοναδικό μοντέλο από την ήδη γνωστή γκάμα της Jaguar που θα επιβιώσει και πέραν του 2024, οι ημέρες της θα μπορούσαν να θεωρηθούν εξίσου μετρημένες καθώς δεν συνάδει με την ηλεκτρική στροφή των Βρετανών.
Σε ό,τι αφορά το μέλλον, σύμφωνα με τις συστάσεις, πριν την εκπνοή του έτους η Jaguar ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο με την μορφή ενός GT το οποίο και θα αναλάβει να σκιαγραφήσει το ηλεκτρικό μέλλον δια χειρός Jaguar. Θα ακολουθήσει ένα αντίστοιχης τεχνολογίας μεγάλο SUV το οποίο οι πληροφορίες θέλουν να βρίσκεται ήδη σε διαδικασία εξέλιξης.
Αφετηρία για όλα τα νέα μοντέλα της Jaguar θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική JEA σχεδιασμένη εξαρχής με γνώμονα τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης αλλά και με βάση τα όσα είναι συνυφασμένα με την βρετανική φίρμα σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.
Πλην των παραπάνω εκπεφρασμένων, στόχος της ιδιοκτησίας της Jaguar είναι να μετατρέψει την βρετανική φίρμα σε μία χαμηλού όγκου πωλήσεων αυτοκινητοβιομηχανία με την παραγωγή να διαμορφώνεται σε λιγότερο από 50.000 αυτοκίνητα ετησίως και απώτερο σκοπό βέβαια την σημαντική αύξηση των τιμών των μοντέλων της.