Όπως κάθε χρόνο, έτσι και από το φετινό φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood δεν έλειψε και ο διαγωνισμός για την ταχύτερη διαδρομή στην ομώνυμη ανάβαση του 1,86 χλμ. μεταξύ των πλέον επίζηλων sporstcar και hypercar.
Αν και η φετινή χρονιά θα μπορούσε να θεωρηθεί περισσότερο επεισοδιακή από άλλες καθώς τουλάχιστον πέντε αυτοκίνητα μεταξύ των οποίων η ηλεκτρική Lotus Evija των 2.000 ίππων, το ακριβοθώρητο Glickenhuas SCG 004C αλλά και ένα αγωνιστικό Audi από το Le Mans ολοκλήρωσαν άδοξα τις διαδρομές τους στα προστατευτικά άχυρα της αυτοσχέδιας βρετανικής πίστας, υπήρξε και μια αλλαγή σε όσους τελικά κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ανάβαση σημειώνοντας ρεκόρ χρόνου.
Τον ταχύτερο χρόνο για φέτος κατέγραψε το αμερικανοθρεμμένο υβριδικής τεχνολογίας Czinger 21C το οποίο ολοκλήρωσε την ανάβαση του 1,16 μιλίου σε χρόνο 48,83 δευτερολέπτων κλέβοντας το στέμμα από τον περσινό νικητή Rimac Nevera το οποίο επιχείρησε και φέτος να αναδειχθεί ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Goodwood χωρίς ωστόσο να το καταφέρει. Για την ιστορία το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera ολοκλήρωσε την ανάβαση σε 49,32 δευτερόλεπτα.
Το ρεκόρ του μονοθέσιου αμερικανικού μοντέλου στην βρετανική ανάβαση υλοποίησε ο McMurtry Speirling αν και όχι χωρίς απώλειες μιας και οι πιο προσεκτικοί παρατήρησαν στα video της διοργάνωσης ότι το Czinger 21C μπορεί να ολοκλήρωσε ταχύτερα από όλους την διαδρομή, απώλεσε δε ένα καθρέφτη στην προσπάθεια.
Ακόμα και έτσι όμως το Czinger 21C των μόλις 80 μονάδων τιράζ στέφθηκε νικητής της ανάβασης χάρη φυσικά στη δεξιοτεχνία του οδηγού του αλλά και της συνδυαστικής λειτουργίας του V8 κινητήρα των 2,88 λίτρων και των δύο ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν ισχύ άνω των 1.250 ίππων.