H ιαπωνική φίρμα παρουσίασε στην χώρα καταγωγής της μια αναβαθμισμένη εκδοχή του GR86 υπακούοντας στην συνήθη εμμονική προσέγγιση που επιβάλλει την συνεχή βελτίωση.

Μεταξύ των αναβαθμίσεων  συγκαταλέγονται νέα αμορτισέρ και μια νέα ρύθμιση στο σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού που υπόσχεται να ενισχύσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά, την απόκριση και την έννοια της συμμετοχικότητας που προσφέρει το πισωκίνητο coupe.

Για τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το μηχανικό κιβώτιο, έχουν πραγματοποιηθεί βελτιώσεις που σχετίζονται με το φάσμα στροφών απόδοσης της ροπής από τον κινητήρα επιτρέποντας μεγαλύτερη αμεσότητα και βελτιστοποιημένη επί το δυναμικότερο εμπειρία τόσο κατά το ανέβασμα όσο και κατά το κατέβασμα των σχέσεων.

Στη βελτιστοποίηση της απόκρισης στοχεύουν και οι αλλαγές στο δεξί πεντάλ οι οποίες συνδυάζονται με αναβαθμίσεις στο σύστημα ελέγχου.

Εκτός από τις παραπάνω αλλαγές, έχει προστεθεί και μια νέα έκδοση η οποία ξεχωρίζει από την νέα απόχρωση Ridge Green Limited και συνδυάζεται με τροχούς 18 ιντσών πίσω από τους οποίους παρεπιδημούν φρένα της Βrembo και αμορτισέρ της Sachs.

Στα ενδότερα η έκδοση με την επίμαχη απόχρωση και ονομασία υποδέχεται ειδικά σχεδιασμένες για την περίσταση επενδύσεις σε σκούρα απόχρωση από δέρμα. Σύμφωνα με τις συστάσεις η Toyota σχεδιάζει να διαθέσει 200 αντίτυπα από την επίμαχη έκδοση τα οποία είναι λίγο αμφίβολο κατά πόσο θα φτάσουν στις ευρωπαϊκές ακτές. Για την ακρίβεια, οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν ότι με δεδομένο ότι περιμένουν η προσφορά να ξεπεράσει την ζήτηση για την συγκεκριμένη έκδοση, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης.

Στις αλλαγές συγκαταλέγονται και ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας καθώς και σύστημα επιτήρησης της πίεσης των ελαστικών αν και προς το παρόν αυτά αφορούν την αγορά της Ιαπωνίας.

Στην περίπτωση επιλογής αυτόματου κιβωτίου, το GR86 υπόσχεται εξίσου μια πιο διασκεδαστική εμπειρία καθώς οι ιάπωνες μηχανικοί έχουν ουσιαστικά καταστήσει την κλιμάκωση των σχέσεων προς τα κάτω πιο άμεση όταν ο οδηγός εξαντλήσει την διαδρομή του δεξιού πεντγάλ ενώ ταυτόχρονα έχουν μεταβάλλει την καμπύλη απόδοσης ροπής, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη απόδοση ροπής στις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα.