Αν και κανείς δεν θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι η AMG GT 63 υπολείπεται σε ισχύ, το Affalterbach φροντίζει να προσφέρει κάτι το παραπάνω όταν πρόκειται για την κορωνίδα της γκάμας της. Αυτόν ακριβώς τον ρόλο καλείται να εκπληρώσει η έκδοση GT 63 Pro η οποία επωφελείται από βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, επιπλέον εισαγωγές αέρα για την ψύξη του κινητήρα ο οποίος προσφέρει εθιμοτυπικά περισσότερη ισχύ ενώ βελτιωμένο με γνώμονα την κίνηση σε πίστα είναι και το σύστημα τετρακίνησης.
Ξεκινώντας από τα ουσιώδη μεγέθη, η ισχύς του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων έχει αυξηθεί σε 612 ίππους και 850 Nm ροπής εξασφαλίζοντας στο γερμανικό coupe τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται στο καταιγιστικό μέγεθος των 317 χλμ./ώρα.
Ως συνήθως ωστόσο οι εκδόσεις που τίθενται επικεφαλής της γκάμας ενός μοντέλου που έχει εξελιχθεί από την AMG δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους αμιγείς αριθμούς και την δεδομένη ωμή δύναμη. Έτσι η AMG GT 63 Pro διαθέτει μια διαφορετική προσέγγιση τόσο σε επίπεδο αεροδυναμικής όσο και σε ό,τι αφορά τις εισαγωγές αέρα.
Για την ακρίβεια οι τελευταίες έχουν πληθύνει με δύο νέες να προστίθενται στους θόλους για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Επιπλέον το διπλό διαφορικό και το κιβώτιο μεταφοράς αποκτούν το δικό τους σύστημα ψύξης σε συνδυασμό με αντλίες νερού, προκειμένου να διασφαλίζονται οι διαρκείς υψηλές επιδόσεις του συστήματος μετάδοσης σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να αποδυθεί σε αλλεπάλληλους γύρους σε περιβάλλον πίστας.
Με το κριτήριο της καλύτερης ψύξης των επιμέρους μηχανικών μερών η «όψη» της AMG GT 63 έχει ανασχεδιαστεί πλήρως περιλαμβάνοντας ωστόσο εκτός από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στις οποίες συγκαταλέγονται και ενεργά στοιχεία, και νέα αεροδυναμικά βοηθήματα. Σύμφωνα με τις συστάσεις, χάρη στις συγκεκριμένες παρεμβάσεις έχει καταφέρει να μειώσει την τάση του ρύγχους να ανυψώνεται κατά την επιτάχυνση, ενώ η προσθήκη αεροδυναμικών βοηθημάτων στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου σε συνδυασμό και με την σταθερή αεροδυναμική πτέρυγα, έχει αυξήσει την παραγωγή κάθετης δύναμης κατά 15 κιλά.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης Pro συμπληρώνουν ως standard carbon κεραμικά δισκόφρενα τα οποία αποτελούνται από δισκόφρενα 420 χιλ. σε συνδυασμό με τετραπίστονες δαγκάνες, τον ισχυρότερο συνδυασμό που έχει να επιδείξει η AMG σε επίπεδο συστημάτων πέδησης. Να σημειωθεί ότι η πίσω επιφάνεια των δισκόφρενων κατασκευάζεται από τιτάνιο, μειώνοντας την μη αναρτώμενη μάζα. Την εικόνα συμπληρώνουν σφυρήλατοι τροχοί ελαφρού κράματος 21 ιντσών με ελαστικά της Michelin, Pilot Sport 5 ή προαιρετικά, Pilots Sport Cup 2 R με πιο αγωνιστική γόμα χωρίς επιπλέον κόστος.
Στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Pro συγκαταλέγεται η σοφιστικέ υδραυλική ανάρτηση με τις διπλές βαλβίδες για τα αμορτισέρ που καθορίζουν ξεχωριστά τον βαθμό συμπίεσης και επαναφοράς. Η συγκεκριμένη διάταξη ανάρτησης στερείται φυσικής σύνδεσης ανάμεσα στους δύο τροχούς ενός άξονα με αποτέλεσμα, η απόσβεση για κάθε τροχό να είναι διαφορετική, αναλόγως την επιφάνεια και φυσικά τον βαθμό στρέψης του τιμονιού.
Τον ανεξάντλητο κατάλογο εξοπλισμού συμπληρώνει σύστημα τετραδιεύθυνσης, τα bucket καθίσματα από ανθρακόνημα, υλικό το οποίο τελεί σε αφθονία τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό της έκδοσης Pro. Για την ακρίβεια το μοναδικό ίσως στοιχείο που δεν ανήκει στον βασικό εξοπλισμό από της συγκεκριμένης έκδοσης από το πλούσιο οπλοστάσιο των Mercedes-AMG είναι η απόχρωση του αμαξώματος και αυτή εφόσον ο ιδιοκτήτης επιλέξει κάτι το εντελώς υπερβατικό.