H Rimac συμπληρώνει 15 χρόνια από την στιγμή που κατά την ίδια «υλοποίησε το ανέφικτο», δηλαδή από την πρώτη εμφάνιση του ηλεκτρικού της hypercar, Nevera, τιμώντας την περίσταση με μια ειδική έκδοσή του η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 15 αντίτυπα.
Αυτό που ξεχωρίζει την νέα ειδική έκδοση με την πρώτη ματιά είναι η απόχρωση του χαλκού, ένα χρώμα που εκτός από τάση φροντίζει να σημειώνει και μια πρωτιά καθώς είναι η πρώτη φορά που το Nevera υιοθετεί μια ματ απόχρωση όσο αντιφατικό και αν ακούγεται αυτό σε σχέση με την επιλογή του χρώματος. Την εξωτερική του εικόνα συμπληρώνουν το ορατό ανθρακόνημα στο κάτω ήμισυ του αυτοκινήτου και στα αεροδυναμικά βοηθήματα, το χαρακτηριστικό μοτίβο στο καπό και στην οροφή και στην πτέρυγα πίσω.
Η ίδια απόχρωση «βάφει» και τις λεπτομέρειες των τροχών που σχεδιαστικά αποτελούν αποκλειστικά της έκδοσης ενώ ο χαλκός, εισβάλλει και στο εσωτερικό όπου διακρίνονται ο νέος επιλογέας από το συγκεκριμένο υλικό, το χάλκινο χρώμα στις επιφάνειες και φυσικά η πλακέτα με τον αριθμό του κάθε αντιτύπου. Στο ίδιο χάλκινο μοτίβο κινούνται και οι λεπτομέρειες των επενδύσεων οι οποίες είναι λευκές και φέρουν τον αριθμό 15 στα προσκέφαλα.
Όπως ακριβώς και το μέχρι σήμερα γνωστό Nevera, η 15th Anniversary Edition επωφελείται από ένα κουαρτέτο ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία αποδίδουν 1.914 ίππους και 2.340 Nm ροπής. Οι εκρηκτικές επιδόσεις συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 412 χλμ./ώρα –την μεγαλύτερη από οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα- ενώ η αυτονομία δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση μικρή σε συνάρτηση και με τα παραπάνω μεγέθη καθώς προσδιορίζεται σε 490 χλμ. χάρη σε μια μπαταρία 120 kWh.
Σε ό,τι αφορά το τίμημα της ειδικής έκδοσης, αυτό προσδιορίζεται σε 2,35 εκ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και ενός σετ αποσκευών στην ίδια απόχρωση με τις επενδύσεις.
Η πρώτη εμφάνιση της έκδοσης θα πραγματοποιηθεί στο επικείμενο φεστιβάλ του Goodwood όπου το ήδη πωληθέν πρώτο αντίτυπο θα πραγματοποιήσει τη διάσημη ανάβαση. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι το ίδιο αυτοκίνητο, σε μια διαφορετική έκδοση κατέκτησε το ρεκόρ ταχύτητας της διοργάνωσης καθώς ολοκλήρωσε την συγκεκριμένη διαδρομή σε 49,32 δευτερόλεπτα.