Η τσεχική φίρμα προετοιμάζεται για το επόμενο ηλεκτρικό βήμα της το οποίο θα λειτουργήσει ως το EV alter ego του Karoq, υιοθετώντας μια σειρά χαρακτηριστικών που θα φροντίσουν να δώσουν το στίγμα της Skoda σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία.
Προς το παρόν το Elroq η επίσημη πρεμιέρα του οποίου θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο, διατηρεί το καμουφλάζ του ωστόσο τόσο τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Skoda όσο και μια προσεκτική παρατήρηση δημιουργούν μια πλήρη σύνθεση του προφίλ του νέου EV.
Ξεκινώντας από την αθέατη πλευρά του, το Elroq αξιοποιεί ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με το Enyaq, ΜΕΒ. Aυτονόητα ωστόσο έχει μικρότερο μέγεθος σταματώντας σε 4,5 μ. μήκος ούτως ώστε και με την άφιξη του μικρότερου, μελλοντικού Epiq να βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα σε Enyaq και Epiq.
Εκτός από το μικρότερο κατά 15,0 εκατοστά μήκος σε σχέση με το Enyaq, το Epiq αναλαμβάνει να εισαγάγει τα ηλεκτρικά Skoda στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Modern Solid η οποία έχει συλληφθεί προκειμένου να εμπνέει «στιβαρότητα, λειτουργικότητα και αυθεντικότητα» καθώς και αίσθηση «ασφάλειας και δύναμης».
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα, η απουσία φυσικά της κλασικής γρίλιας αλλά και του γνώριμου λογοτύπου της τσεχικής φίρμας που αντικαθίσταται με μια πιο λιτή σχεδιαστικά, αναγραφή του ονόματος της εταιρείας.
Προφανώς κατά την σμίλευση της σιλουέτας του Elroq, εξαιρετικά σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η αεροδυναμική η οποία συνοψίζεται στο σχετικό μέγεθος των 0.26 που αποδίδεται στην καμπύλη της οροφής, τα ήδη ορατά αεροδυναμικά βοηθήματα στα άκρα της όψης τους και στην απόληξη της οροφής και τους σχεδιασμένους για αυτό τον σκοπό τροχούς.
Οι πρώτες πληροφορίες για το εσωτερικό κάνουν λόγο για ένα infotainment με οθόνη 13,0 ιντσών σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων και προαιρετικά HUD σε μια βελτιωμένη εκδοχή σε σχέση με το Enyaq και με τις σύγχρονες ψηφιακές απαιτήσεις. Αυτονόητα όπως επιβάλλει η υπογραφή της Skoda το Elroq, επιφυλάσσει και τα μέγιστα σε επίπεδο χρηστικότητας καθώς εκτός από την υπόσχεση για άνετη φιλοξενία για τους επιβαίνοντες και των δύο σειρών καθισμάτων, ο όγκος του πορτ μπαγκάζ θα ξεκινά από τα 470 λίτρα και θα φτάνει έως τα 1.580 λίτρα.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το νέο ηλεκτρικό SUV θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις και σε συνδυασμό με τρεις μπαταρίες. Εφαλτήριο θα αποτελεί η έκδοση 50 η οποία θα επωφελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 170 ίππους που θα τροφοδοτείται από μπαταρία 55 kWh. Θα δίνει την σκυτάλη στην έκδοση 60 με μπαταρία 63 kWh επίσης ένα μοτέρ και απόδοση 204 ίππων. Οι δύο κορυφαίες εκδόσεις υιοθετούν τα διακριτικά 85 και 85x υιοθετώντας μια μπαταρία 82 kWh η οποία αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 560 χλμ. Η ισχύς των δύο εκδόσεων θα διαμορφωθεί σε 286 και 299 ίππους αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά την φόρτιση αυτή θα πραγματοποιείται με ισχύ έως 175 kW κάτι που θα μεταφράζεται σε χρόνο 28 λεπτών για την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% με την συνδρομή ταχυφορτιστή DC.