Από την στιγμή εμφάνισής της Veyron, η Bugatti κανονικοποίησε κατά κάποιο τρόπο την τετραψήφια ισχύ στα νόμιμα για το δρόμο αυτοκίνητα. Ακολούθησε η αντίστοιχου βεληνεκούς Chiron η οποία υπήρξε και η τελευταία Bugatti με τον θηριώδη W16 κινητήρα ενώ πλέον, αναλαμβάνει η νέα Tourbillon η οποία με επίκεντρο ένα νέο υβριδικό σύνολο, προσφέρει την εκκωφαντική ισχύ των 1.800 ίππων και μια προσέγγιση που την καθιστά τον ορισμό της εκζήτησης, σε κάθε πιθανή πτυχή της.
Tην θέση του ιστορικού πια W16 έχει πάρει ένας ατμοσφαιρικός V16 με χωρητικότητα 8,3 λίτρων σχεδιασμένος από την Cosworth o οποίος σημειωτέον θα είναι ο πρώτος V16 που εφοδιάζει αυτοκίνητο παραγωγής σε διάστημα μιας 85ετίας. Ο νέος κινητήρας με απόδοση 1.000 ίππων και 900 Nm ροπής συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ –δύο μπροστά και ένα πίσω- που είναι υπεύθυνα για τους υπόλοιπους 800 ίππους και μια μπαταρία 25 kWh, 800 Volt που απαρτίζουν την υβριδική φύση της Tourbillon και της εξασφαλίζουν, εκτός των παραπάνω και ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ.
To σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία από ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που με την σειρά του συνδυάζεται από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, υπεύθυνο για την ομαλή μετάδοση της γενναιόδωρης ισχύος στην άσφαλτο. Να σημειωθεί ότι το συνολικό βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνά τους 2 τόνους σταματώντας σε 1.995 κιλά κάτι που συνεπάγεται ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο, προσεγγίζει την μονάδα.
Όπως ισχύει και για άλλες εξωτικές υβριδικές κατασκευές όπως η Lamborghini Revuelto, ο ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνεται ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το σύστημα μετάδοσης ενώ οι άλλοι δύο αναλαμβάνουν να κινούν κάθε τροχό του μπροστινού άξονα ο οποίος δεν συνδέεται μηχανικά με τον V16.
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ο χρόνος που χρειάζεται η Tourbillon για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα, διαμορφώνεται σε 2,0 δευτερόλεπτα ενώ το «0-200» έρχεται σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα το «0-300» σε δέκα δευτερόλεπτα και το «0-400» σε λιγότερο από 25 δευτερόλεπτα. Όπως ίσως υποθέτει κανείς από τα παραπάνω η μέγιστη ταχύτητα της Tourbillon ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα, σταματώντας στο μέγεθος των 442 χλμ./ώρα, που αν και υπολείπεται της Chiron Supersport 300+ των 490 χλμ./ώρα σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί «μικρό».
Αυτονόητα, τα παραπάνω πληθωρικά μεγέθη δεν θα ήταν διαχειρίσιμα χωρίς ένα αντίστοιχο πλαίσιο, εν προκειμένω μια νέα κατασκευή η οποία είναι αρκετά διαφορετική από τις αρχιτεκτονικές των Veyron και Chiron με στοιχεία όπως οι εισαγωγές αέρα και το πίσω κάτω τμήμα του πατώματος αυτό που καλείται να υπερασπιστεί την ακαμψία σε περίπτωση πρόσκρουσης, να αποτελούν δομικά στοιχεία του πλαισίου.
Η ανάρτηση με την σειρά της εξακολουθεί να αναρτάται σε υποπλαίσια από αλουμίνιο τα οποία όμως έχουν προκύψει με την μέθοδο της 3D χύτευσης ή εκτύπωσης για τις περίτεχνες κατασκευές των δοκών ενίσχυσης του πλαισίου. Τρισδιάστατη εκτύπωση έχει αξιοποιηθεί και για την ανάρτηση αυτή καθ΄αυτή η οποία αποτελείται από νέου σχεδιασμού διάταξη πολλαπλών συνδέσμων τόσο μπροστά όσο και πίσω. Όλα τα εξαρτήματα της ανάρτησης έχουν ανασχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλότερο βάρος σε μια σχεδίαση την οποία οι μηχανικοί της Bugatti, αποκαλούν «οργανική» και έχει περιορίσει κατά 45% το βάρος των επίμαχων εξαρτημάτων σε σχέση με τα σφυρήλατα που χρησιμοποιούνταν στις Chiron και Veyron.
Προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης αποτελούν και τα ημιαξόνια του πίσω άξονα τα οποία έχουν σχεδιαστεί με κριτήριο και την βέλτιστη αεροδυναμική. Τις προδιαγραφές της Tourbillon συμπληρώνουν carbon κεραμικά δισκόφρενα τα οποία ελέγχονται με τη λογική brake by wire συνεπικουρούμενου ενός συστήματος ανάκτησης ενέργειας που παίζει το δικό του ρόλο στην επιβράδυνση του γαλλικού hypercar.
Αν και η σχεδίαση δεν είναι εξίσου «πρωτοφανής» με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, θυμίζοντας προηγούμενες Bugatti, η εκτέλεσή της είναι πολύ διαφορετική καθώς οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας αξιοποίησαν την μακρόχρονη παράδοση της φίρμας. Από τα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία της Turbillon είναι η «ραχοκοκκαλιά» που διατρέχει την οροφή της εμπνευσμένη από την Type 57S Atlantic του 1936 όταν δεν υπήρχε άλλος τρόπος συγκόλλησης του μαγνησίου. Αντίστοιχης έμπνευσης είναι το καπό με τον κάθετα τοποθετημένο υαλοκαθαριστήρα. Σε προφίλ η Tourbillon υπακούει στο χαρακτηριστικό μοτίβο C που είναι συνυφασμένο με τις Bugatti αν και σε σχέση με την Chiron η γραμμή των παραθύρων είναι αρκετά διαφορετική δημιουργώντας μια πολύ διαφορετική και πιο δυναμική εντύπωση.
Στα ενδότερα κυριαρχούν τα γνώριμα μοτίβα της Bugatti με τους διακόπτες τοποθετημένους κάθετα σε μια εξίσου κάθετη όσο και οδηγοκεντρική κεντρική κονσόλα και τρία κυκλικά όργανα πίσω από το τιμόνι που διαθέτει δύο οριζόντιες ακτίνες. Να σημειωθεί ότι η Tourbillon είναι η πρώτη Bugatti που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός συστήματος infotainment το οποίο όμως προς όφελος μιας λιτής αισθητικής, μπορεί να κρυφτεί χάρη σε ένα μηχανισμό αναδίπλωσης ή να περιστραφεί κατά την βούληση του οδηγού.
Η παραγωγή της Tourbillon θα ξεκινήσει το 2026 και αναμένεται να κατασκευαστεί σε 250 αντίτυπα αν και προφανώς θα υπάρξουν και νέες εκδόσεις στο μέλλον που θα αυξήσουν το τιράζ. Σε ό,τι αφορά την τιμή της, θα ξεκινά από τα 3,8 εκατομμύρια ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι.