Η Kaizen Gaming, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες GameTech παγκοσμίως, σημείωσε μια ακόμη διεθνή διάκριση, καθώς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία στα EGR Marketing & Innovation Awards, που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο. Η εταιρεία απέσπασε το βραβείο «Responsible Gambling Marketing Campaign» καθώς και το «Best Native App», επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της, να παρέχει ασφαλείς και αξιόπιστες εμπειρίες διαδικτυακού στοιχηματισμού για τους πελάτες της.
Η Kaizen Gaming διακρίθηκε στα βραβεία για την καμπάνια που υλοποίησε μέσω της Stoiximan, για την προώθηση του υπεύθυνου στοιχηματισμού. Η καμπάνια με τίτλο «Αν είσαι πάντα μέσα στο παιχνίδι, τότε δεν είναι πια παιχνίδι», αποτύπωσε με έναν ευρηματικό τρόπο τη φιλοσοφία της εταιρείας για τη σημασία του ασφαλούς παιχνιδιού, όπου μέσω κορυφαίων πρωταγωνιστών των ομάδων της Stoiximan Super League προωθεί την ενημέρωση για το υπεύθυνο παιχνίδι.
Η συγκεκριμένη καμπάνια απέσπασε πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές στο YouTube και έλαβε εκτεταμένη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Με αυτόν τον τρόπο ενίσχυσε την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον υπεύθυνο στοιχηματισμό και την ειλικρινή δέσμευση της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα.
Επιπλέον, η Kaizen Gaming απέσπασε το βραβείο «Best Native App» για τη mobile εφαρμογή που έχει σχεδιάσει. Το βραβείο αναδεικνύει την αξιοσημείωτη επιτυχία της Kaizen Gaming και του διεθνούς premium brand της, Betano. Αυτή η επιτυχία απορρέει από τη δέσμευση της εταιρείας για συνεχή βελτίωση του διαδικτυακού παιχνιδιού, προσφέροντας υψηλού επιπέδου εμπειρίες και δίνοντας έμφαση στην πελατοκεντρικότητα.
«Η διπλή διάκριση στα EGR Marketing and Innovation Awards 2024 αποτελεί αναγνώριση της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης κάθε μέλους της Kaizen Gaming. Με ένα καλοκαίρι αθλητικών διοργανώσεων μπροστά μας και έναν αυξανόμενο αριθμό φιλάθλων που επιλέγουν πρωτίστως τις κινητές συσκευές ως μέσο ψυχαγωγίας, η ομάδα μας συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα στην παροχή των πιο αξιόπιστων και συναρπαστικών εμπειριών παιχνιδιού παγκοσμίως. Η διασφάλιση της αυστηρής τήρησης των σχετικών κανονισμών και η παροχή υποστήριξης και εργαλείων υπεύθυνου παιχνιδιού στους πελάτες μας θα είναι πάντα η κύρια προτεραιότητά μας. Συνεργαζόμενοι με κορυφαίους αθλητές, υλοποιούμε καμπάνιες ευαισθητοποίησής και καταφέρνουμε να επικοινωνούμε αποτελεσματικά ότι πρέπει να θέτουμε όρια στη συμμετοχή μας στο παιχνίδι, ώστε να μπορούμε πραγματικά να το απολαμβάνουμε.», δήλωσε ο Pablo Puertas, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Kaizen Gaming.
Τα EGR Marketing & Innovation Awards είναι ευρέως αναγνωρισμένα ως τα πλέον διακεκριμένα βραβεία μάρκετινγκ στον κλάδο του online gaming, επιβραβεύοντας τις πιο καινοτόμες και δημιουργικές εταιρείες.
Η διπλή διάκριση της Kaizen Gaming στα φετινά βραβεία έρχεται να συμπληρώσει τη σημαντική παρουσία και πορεία της εταιρείας στον χώρο του αθλητισμού, καθώς αποτελεί την πρώτη εταιρεία GameTech παγκοσμίως, που είναι επίσημος χορηγός μαζί στο UEFA EURO 2024 και στο CONMEBOL Copa America 2024.