H ιταλική φίρμα κηρύσσει και επισήμως τη διαδικασία διαδοχής για το Panda το οποίο στο μέλλον θα είναι πιο πολυσυλλεκτικό από ποτέ καθώς η συγκεκριμένη ονομασία θα σηματοδοτεί μια ολοκληρωμένη σειρά μοντέλων τα οποία θα είναι εξίσου πολυσυλλεκτικά και σε επίπεδο κινητήριων συνόλων.
Το παραπάνω νήμα ανέλαβε να ξετυλίξει πρώτο το Grande Panda ως έκδοση παραγωγής πλέον, μιας τον περασμένο Φεβρουάριο η Fiat παρουσίασε μια αντίστοιχη σχεδιαστική μελέτη με την οποία το τελικό προϊόν μοιράζεται την σχεδιαστική της αύρα.
Αφετηρία για το Grande Panda αποτελεί η αρχιτεκτονική STLA Small η οποία έχει εξελιχθεί με το σκεπτικό πολλαπλότητας σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα και θα προσφέρει στους Ιταλούς την απαιτούμενη ευελιξία καθώς πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο το οποίο, αναλόγως την αγορά, θα διατεθεί εξίσου με υβριδική όσο και αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.
Για την σχεδίαση, του νέου Grande Panda υπεύθυνο είναι το Centro Stile στο Τορίνο το οποίο παραδίδει ένα SUV μήκους 3,99 μέτρων με σαφή ομοιότητα στις αναλογίες με το Citroen C3 με το οποίο μοιράζεται πολλά κοινά τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει ότι και το Grande Panda θα είναι διαθέσιμο με ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων και ήπια υβριδική έκδοση, ισχύος 136 ίππων. Μένει να αποδειχθεί κατά πόσο και σε ποιες αγορές θα διατεθεί εξίσου και η απλή βενζινοκίνητη έκδοση που συναντάμε στο Citroen C3.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τη διαδικασία διαδοχής τουλάχιστον μέχρι το 2026, το βενζινοκίνητο Fiat Panda όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα θα εξακολουθήσει να βρίσκεται ανάμεσά μας.