Το μικρότερο μοντέλο των Βαυαρών επωφελείται από μια σειρά εκτεταμένων αλλαγών που φιλοδοξούν να κρατήσουν την Σειρά 1 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και πρακτικά, με δεδομένο ότι το μοντέλο στην τρέχουσα γενιά του εμφανίστηκε το 2019 και ότι η νέα εκδοχή του διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική, θα πρέπει να θεωρηθεί ως facelift, ωστόσο οι αλλαγές είναι τόσο εκτεταμένες που η BMW την χαρακτηρίζει ως τέταρτη γενιά του μοντέλου.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση αν και είναι προφανείς οι ομοιότητες με την μέχρι σήμερα γνωστή Σειρά 1, η νέα εκδοχή υιοθετεί ένα πλήρως ανασχεδιασμένο ρύγχος όπου κυριαρχούν τα νέα φωτιστικά σώματα η νέα γρίλια που εναλλάσσει κάθετα και διαγώνια στοιχεία καθώς και η πιο αιχμηρή μυώδης προσέγγιση συνολικά στις επιφάνειες. Επιπλέον τα «νεφρά» φιλοξενούν πλέον μια μεγάλη επιφάνεια για τα συστήματα επιτήρησης.

Σε προφίλ η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά την τοποθέτηση του αριθμού «1» στην γραμμή Hoffmeister στην τρίτη κολώνα. Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες με κυρίαρχα τα νέα LED φώτα και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Αλλαγμένες είναι και οι διαστάσεις με την νέα Σειρά 1 να έχει αυξήσει το μήκος της κατά 4,2 εκ. στα 4,361 μ. και το ύψος της σε 1,459 μ. (+2,5 εκ.) ενώ το πλάτος παραμένει απαράλλακτο σε 1,8 μ.

Στα ενδότερα η νέα Σειρά 1 παραλαμβάνει δύο νέες οθόνες, σε κοίλη ενιαία διαμόρφωση με διάσταση 10,7 ιντσών για το infotainment και 10,25 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα νεότερα μοντέλα της BMW, το λειτουργικό που εφοδιάζει τις δύο παραπάνω οθόνες είναι ακόμα νεότερο (OS9) και ενσωματώνει σύστημα Quickselect με συντομεύσεις για ακόμα ευκολότερη πρόσβαση.

Την ανανεωμένη εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει ένα σπορ τιμόνι και νέα καθίσματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις επενδύσεις δεν αποτελεί επιλογή το φυσικό δέρμα ενώ στις επιλογές συγκαταλέγεται το υλικό Econeer το οποίο αποτελείται από ανακυκλωμένο πλαστικό. Ο όγκος του πορτ μπαγκάζ παραμένει απαράλλακτος  ξεκινώντας από τα 380 λίτρα και φτάνοντας έως τα 1.200 λίτρα ενώ, αυτονόητα τα πίσω καθίσματα προσφέρουν τη δυνατότητα αναδίπλωσής του 40/20/20.

Σε επίπεδο κινητήρων, πρωτίστως αξίζει να σημειωθεί ότι η Σειρά 1 θα είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που θα απεμπολήσει το γράμμα “i” από την ονομασία των εκδόσεών του. Έτσι πλέον αντί του 120i και του M135i οι αντίστοιχες εκδόσεις θα ονομάζονται απλά 120 και M135.

Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί η έκδοση 120 η οποία συνδυάζει ένα τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ήπια υβριδική τεχνολογία και αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων με  απόδοση 170 ίππων και 280 Nm ροπής. Η έκδοση εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Αρχικά θα είναι εξίσου διαθέσιμες δύο εκδόσεις diesel ή 120d επίσης με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και ισχύ 163 ίππων και 118d η οποία αξιοποιεί δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με απόδοση 150 ίππων. Αρχικά διαθέσιμη θα είναι και η βενζινοκίνητη έκδοση M135 η οποία είναι τετρακίνητη και αποδίδει πλέον 300 ίππους και 400 Nm ροπής.